Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Domowe sposoby na mocne włosy
Domowe sposoby na mocne włosy

Domowe sposoby na mocne włosy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Czy twoje włosy są suche, tłuste, łamiące się i masz problemy z łupieżem? Jeśli tak nie przejmuj się. jesteś jedną z wielu osób, które walczą z tą przypadłością. Pamiętaj, że tych objawów nie należy bagatelizować. Półki sklepowe uginają się pod ciężarem przeróżnych kosmetyków do pielęgnacji. Niestety bardzo często są one kosztowne i zawierają chemię, która może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Poniżej znajdziecie kilka domowych sposobów na naturalną pielęgnację włosów.
napar z lipy, ubite białko, sok z cytryny, rozmaryn, łupiny z orzechów włoskich, woda
1
Na łupież: Gotujemy 4 łyżki stołowe lipy w dwóch szklankach wody i czekamy 10-15 minut aż naciągnie. Taką mieszanką płuczemy włosy. Stosujemy regularnie, aż łupież zniknie.
2
Na tłuste włosy: Przed myciem włosów nakładamy na nie na 10 minut ubite białko z sokiem z cytryny.
3
Na włosy łamiące się: Gotujemy 2 łyżki stołowe liści i kwiatów rozmarynu w szklance wody iczekamy 10-15 min aż naciągną. Tą miksturą spłukujemy włosy po każdym myciu.
4
Na zbyt jasne włosy: Garść łupin z orzechów włoskich gotujemy przez 30 min w 1/2 litra wody. Odcedzamy przez sito i płuczemy włosy.
Jak upiąć włosy cienkie i delikatne?
Jak przy uzyciu prostownicy wywinąć włosy na zewnątrz?
Jak stworzyć sprężyste loki stosując prostownicę i folię aluminiową?
Jak zapleść dwa warkocze na czubku głowy?
Przeczytaj teraz: Jak wzmocnić włosy?
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Na mocne włosy ważna jest również odpowiednia dieta i dostarczanie swoim włosom wszystkich koniecznych składników. Możemy wspomóc się również suplementami diety, których zadaniem jest wzmocnienie naszych włosów.
Włosy zwłaszcza u kobiet są ważnym elementem wyglądu. O ile mężczyzna nieobdarzony zbyt bujną czupryną, może się jej w...
Jak leczyć wypadanie włosów?
Włosy zwłaszcza u kobiet są ważnym elementem wyglądu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub