Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Domowe sposoby na mocne włosy
Domowe sposoby na mocne włosy

Domowe sposoby na mocne włosy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Czy twoje włosy są suche, tłuste, łamiące się i masz problemy z łupieżem? Jeśli tak nie przejmuj się. jesteś jedną z wielu osób, które walczą z tą przypadłością. Pamiętaj, że tych objawów nie należy bagatelizować. Półki sklepowe uginają się pod ciężarem przeróżnych kosmetyków do pielęgnacji. Niestety bardzo często są one kosztowne i zawierają chemię, która może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Poniżej znajdziecie kilka domowych sposobów na naturalną pielęgnację włosów.
napar z lipy, ubite białko, sok z cytryny, rozmaryn, łupiny z orzechów włoskich, woda
1
Na łupież: Gotujemy 4 łyżki stołowe lipy w dwóch szklankach wody i czekamy 10-15 minut aż naciągnie. Taką mieszanką płuczemy włosy. Stosujemy regularnie, aż łupież zniknie.
2
Na tłuste włosy: Przed myciem włosów nakładamy na nie na 10 minut ubite białko z sokiem z cytryny.
3
Na włosy łamiące się: Gotujemy 2 łyżki stołowe liści i kwiatów rozmarynu w szklance wody iczekamy 10-15 min aż naciągną. Tą miksturą spłukujemy włosy po każdym myciu.
4
Na zbyt jasne włosy: Garść łupin z orzechów włoskich gotujemy przez 30 min w 1/2 litra wody. Odcedzamy przez sito i płuczemy włosy.
Jak upiąć włosy cienkie i delikatne?
Jak się modnie uczesać?
Jak wykonać codzienną fryzurę na włosach półdługich?
Jak wybrać kolor farby do włosów?
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Na mocne włosy ważna jest również odpowiednia dieta i dostarczanie swoim włosom wszystkich koniecznych składników. Możemy wspomóc się również suplementami diety, których zadaniem jest wzmocnienie naszych włosów.
Tym razem Pani Agnieszka stylistka Kliniki Handsome Men, pokaże jak wyszczuplić twarz po przez wyprostowanie włosów...
Jak wyprostować włosy kręcone?
Tym razem Pani Agnieszka stylistka Kliniki Handsome Men...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub