Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Porady i Techniki Seksualne > Jak uprawiać seks analny?

Jak uprawiać seks analny?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (18 ocen)
Oceń 
Aby w ogóle się do tego zabrać musisz koniecznie poznać kilka zasad. Po pierwsze, jeżeli zabierasz się z nią do tego pierwszy raz, musisz być naprawdę delikatny i robić to bardzo powoli. Po drugie, jeżeli dziewczyna stanowczo odmawia musisz odpuścić. Przede wszystkim dopiero od niedawnego czasu seks analny nie jest tematem tabu jak miało to miejsce wiele lat temu. Odbyt nie jest przeznaczony do penetracji tylko do zupełnie innych czynności. Jeżeli planujesz jednak wyjść ze swoją dziewczyną poza średnią typowej sypialni musisz poznać kilka zasad obowiązujących przy stosunku analnym.
1

Nie rób tego z nią, jeżeli jest w ciąży

Najlepiej unikać seksu analnego w czasie, gdy kobieta jest w ciąży. Pierwszym powodem ku temu jest fakt, że kobieta w stanie błogosławionym jest szczególnie narażona na hemoroidy, dlatego ta forma przyjemności może być dla niej bardzo bolesna. Po drugie nie powinna ryzykować zakażenia pochwy, ponieważ istnieje możliwość przeniesienia bakterii z odbytu. W czasie ciąży radzę uprawiać wam seks w tradycyjny sposób, twoje propozycje dotyczące seksu analnego mogą sprawić, że pomyśli sobie, że masz egoistyczne podejście do tematu.

2

Używaj dużo lubrykantu

Pamiętaj, że odbyt nie jest w stanie tak jak pochwa wyprodukować własnej wydzieliny, która ułatwi penetrację. Jeżeli planujecie tą formę seksu koniecznie wcześniej zadbaj o to, aby mieć pod ręką odpowiedni lubrykant. Najlepszy będzie na bazie wody gdyż bardzo ważne jest, aby dla was obydwojga było to bezpieczne i wygodne. Niektóre firmy robią lubrykanty przeznaczone specjalnie do analnej penetracji. Gdy przejdziecie do rzeczy nie żałuj lubrykantu gdyż jego większa ilość skutecznie przedłuża czas, w którym będziesz dochodził.

Wskazówki
  • Wyżej przedstawione zasady są bardzo ważne, aby wiele razy cieszyć się tą formą stosunku, choć mogłoby się wydawać, że seks nie wiąże ze sobą żadnych reguł. Pamiętaj, że jeżeli spalisz pierwszym razem pozostawiając niezbyt miłe wspomnienia ze względu na ból czy twoje nieopanowanie może nigdy więcej nie zgodzić się na kolejną próbę. Miłej zabawy.
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zenek50zenek - 2013-05-20
ta forma seksu jest dla bardziej doswiadczonych kochanków
analfan95 - 2013-03-25
swietne porady! u mnie zadzialały, anus to jest to!
Czasami zwyczajny seks może nam się znudzić. Wówczas wpadamy w monotonię, nudę, rutynę... Zmniejsza nam się apetyt na...
Jak urozmaicić seks w związku?
Czasami zwyczajny seks może nam się znudzić. Wówczas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub