Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Seks Małżeński > Jak poprawić sex małżeński?
Jak poprawić sex małżeński?

Jak poprawić sex małżeński?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (211 ocen)
Oceń 
Większość ludzi uważa, że po ślubie w sypialni nie będzie tak samo jak za czasów narzeczeństwa. Niektórzy mężczyźni decydując się na ślub podświadomie uważają, że czas seksualnych wybryków i eksperymentów dobiegł końca. Zawarcie małżeństwa nie musi być końcem udanego seksu. Myślę, że może być wręcz przeciwnie. W wielu rozmowach przeprowadzonych z mężczyznami, którzy mają za sobą wieloletni staż małżeński zapytani o sekret udanego współżycia mówią, że 70% to udany seks a pozostałe to umiejętność rozmawiania. Mam tutaj kilka porad, które sprawią, że wasz seks po ślubie będzie fantastyczny jak nigdy dotąd.
1

Użyj seksu, jako lekarstwa na codzienne problemy

Po ślubie wiele się zmienia. Dochodzi wiele obowiązków, którymi musicie się dzielić i jakoś rozplanowywać. Praca w pewnych momentach znajduje się na pierwszym miejscu a szczególnie, gdy musicie spłacić mieszkanie czy budujecie dom. Jeszcze więcej obciążenia pojawia się w momencie, gdy na świat przychodzą dzieci. Narastanie tych wszystkich obowiązków i problemów może spowodować, że się od siebie oddalicie a seks przejdzie na daleki plan. To jest właśnie największy błąd. Nic nie zbliża do siebie tak dwojga ludzi jak bliskość. Dotyk dwóch rozpalonych ciał, a nawet trzymanie się za ręce w trakcie snu. Zamiast wykręcać się barakiem czasu czy zmęczeniem wykorzystajcie seks, aby pokonać wszystkie przeciwności, z jakimi macie aktualnie do czynienia. Orgazm wytwarza hormon szczęścia, który poprawi wam humor i pomoże spojrzeć na pewne sprawy zupełnie inaczej.

strona 1 z 3następna >
 4/5 (211 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

martakali2889 - 2012-10-10
Wydaję mi się, że rutyna która zawsze się wdziera robi swoje. Mimo starań po długich latach nie które rzeczy zaczynają się nudzić.
Jak flirtować z mężem?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub