Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Utrzymanie Wagi > Jak ujędrnić skórę po odchudzaniu?
Jak ujędrnić skórę po odchudzaniu?

Jak ujędrnić skórę po odchudzaniu?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (13 ocen)
Oceń 
Gdy tracisz sporo na wadze jesteś bardzo podekscytowana. Nie spodziewasz się nawet niezbyt miłej niespodzianki w postaci skóry, która nie zniknęła w tym samym tempie, co tłuszczyk. Ten problem pojawia się niezwykle często, gdy chudniesz zbyt szybko. Nie martw się jednak - na ten problem znajduje się również rozwiązanie a ja mam dla ciebie kilka porad jak sobie z nim poradzić.
1

Nie chudnij zbyt szybko

Wiem, że to bardzo cieszy jak patrzysz na wagę, która wskazuje znów kilka kilogramów mniej. Chwile niesamowitej radości mogą zamienić się później w koszmar, z którego ciężko będzie wybrnąć. Gdy chudniesz za szybko skóra nie nadąża za tym tempem, co sprawia, że staje się mniej jędrna i zwiotczała. Trzy kilogramy spadku wagi tygodniowo to zbyt dużo, a przede wszystkim niezdrowo. Jeżeli zależy ci na chudnięciu bez późniejszych komplikacji to powinnaś się zadowolić kilogramem na tydzień.

2

Używaj balsamu codziennie

To bardzo ważne by w trakcie odchudzania nawilżać i ujędrniać skórę. Stosuj balsam zawsze po kąpieli przed pójściem spać. Wcieraj go kolistymi ruchami do dodatkowo jest swego rodzaju masażem ujędrniającym skórę.

3

Śpij w piżamie

Po nawilżeniu balsamem ciała przed pójściem spać załóż piżamę z długimi rękawami oraz nogawkami. Zadziała to jak kompres, który ułatwi wchłanianie się balsamu w głąb skóry.

Jak zgubić brzuch?
Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby
Jak powstrzymać apetyt?
Jak schudnąć w 2 tygodnie?
Wskazówki
  • Te kilka metod, które przedstawiłam po to byś mogła ujędrnić swoje ciało po utracie wagi naprawdę działają. Przede wszystkim zastosowanie się do nich równa się ze zmianą trybu życia, co na pewno wyjdzie ci na zdrowie i dodatkowo uchroni cię przed efektem jojo, który często następuje, gdy zbyt szybko tracimy na wadze.
strona 1 z 5następna >
 3.6/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

adammunk60 - 2014-07-07
Jeśli odpowiednio się odchudzamy, tzn nie głodzimy się, nie liczymy kalorii,bo one nie mają znaczenia i jemy odpowiednią ilość tłuszczu zwierzęcego a minimum węglowodanów, to zazwyczaj NIE ma problemu ze skórą. Problem jest TYLKO wtedy kiedy stosujemy głupie rady w formie:5xdziennie warzywa i owoce albo, ogranicz tłuszcze.
Każdego roku tysiące ludzi korzysta z solariów i siłowni, żeby dobrze przygotować swoje ciała na wakacje. Zimą...
Jak schudnąć na wakacje?
Każdego roku tysiące ludzi korzysta z solariów i siłowni, żeby dobrze przygotować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub