Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak poprawić wygląd cery?

Jak poprawić wygląd cery?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (12 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Zauważyłaś, że twoja cera nie wygląda już tak dobrze jak kiedyś? Nie ma takiego blasku, i wciąż pojawiają się jakieś niedoskonałości. Ten problem pojawia się często i to wśród wielu osób. Przemęczenie czy zmiana pory roku często wpływają na niezbyt ładny wygląd skóry na twarzy. Zadbaj o nią moimi sposobami a przekonasz się jakie to proste.
Przeczytaj teraz: Jak odmłodzić twarz?
 4.2/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

topielica - 2013-10-17
Można też od czasu do czasu wprowadzic małe zmiany i przemywac twarz srebrem koloidalnym -daje fajne efekty.
AnnaRo - 2013-03-19
Myślę, że warto też wprowadzić do diety składniki, które dobrze działają na skórę: marchew, pestki dyni, słonecznik, oliwę z oliwek, pokarmy bogate w witaminy A i E oraz cynk. Dodatkowo wyeliminować kawę, a czarną herbatę zastąpić np. naparem z bratka.
zuziazyl - 2012-10-19
Cenne rady na pewno spróbuje je wykorzystać mam nadzieję że będę bardziej promienna i zadbana.
Gabinety kosmetyczne kuszą rozmaitością odmładzających zabiegów, ale my nie zawsze mamy czas, pieniądze lub ochotę, by...
Odmładzanie skóry twarzy - domowe sposoby
Gabinety kosmetyczne kuszą rozmaitością odmładzających...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub