Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak poprawić wygląd cery?
Jak poprawić wygląd cery?

Jak poprawić wygląd cery?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (12 ocen)
Oceń 
Zauważyłaś, że twoja cera nie wygląda już tak dobrze jak kiedyś? Nie ma takiego blasku, i wciąż pojawiają się jakieś niedoskonałości. Ten problem pojawia się często i to wśród wielu osób. Przemęczenie czy zmiana pory roku często wpływają na niezbyt ładny wygląd skóry na twarzy. Zadbaj o nią moimi sposobami a przekonasz się jakie to proste.
1

Pij dużo wody

Woda to podstawa każdej diety oraz ważny element, aby organizm funkcjonował prawidłowo. Pij 8 szklanek wody dziennie a pomożesz usunąć z organizmu toksyny, które niekorzystnie wpływają na wygląd twojej cery.

2

Myj twarz

To bardzo ważne, aby myć twarz przynajmniej dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Niech ci do głowy nawet nie przychodzi, aby pozostawiać niezmyty makijaż na noc. Skutkiem takiego lenistwa będą na pewno zatkane pory co sprawi że pojawią się niechciane wypryski. Najlepiej jak będziesz przemywać twarz zimną wodą, która poprawi krążenie krwi. Nie osuszaj twarzy ręcznikiem, którym wycierasz całe ciało. Ja polecam szmatkę z mikrofibry którą możesz skutecznie usunąć makijaż, a później osuszyć twarz (taką szmatkę możesz kupić a perfumeriach Douglas).

3

Nie zaczesuj włosów na twarz

Po kilku godzinach włosy się przetłuszczają, pojawia się na nich kurz czy też łupież. Wszystkie te czynniki niekorzystnie będą wpływały na skórę twojej twarzy. Staraj się zaczesywać włosy do góry, a te po bokach najlepiej zakładaj za uszy.

Jak oczyścić twarz domowymi sposobami?
Jak mieć idealną cerę?
Jak zrobić maseczkę z glinki?
Jak zmniejszyć pory na twarzy?
Wskazówki
  • Zastosuj te kilka prostych i tak naprawdę mało kosztownych zabiegów a zobaczysz że w niedługim czasie twoja skóra nabierze nowego blasku. Nie musisz biegać non stop do kosmetyczki, aby poprawić swój wygląd.
strona 1 z 2następna >
 4.2/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

topielica - 2013-10-17
Można też od czasu do czasu wprowadzic małe zmiany i przemywac twarz srebrem koloidalnym -daje fajne efekty.
AnnaRo - 2013-03-19
Myślę, że warto też wprowadzić do diety składniki, które dobrze działają na skórę: marchew, pestki dyni, słonecznik, oliwę z oliwek, pokarmy bogate w witaminy A i E oraz cynk. Dodatkowo wyeliminować kawę, a czarną herbatę zastąpić np. naparem z bratka.
zuziazyl - 2012-10-19
Cenne rady na pewno spróbuje je wykorzystać mam nadzieję że będę bardziej promienna i zadbana.
Proponowana przez nas maseczka na twarz jest idealna dla tych osób, które mają cerę mieszaną. Delikatnie nawilża skórę,...
Jak zrobić maseczkę do cery mieszanej?
Proponowana przez nas maseczka na twarz jest idealna dla...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub