Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > Jak oczyścić wątrobę z toksyn?
Jak oczyścić wątrobę z toksyn?

Jak oczyścić wątrobę z toksyn?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (6 ocen)
Oceń 
Wątroba może być opisana jako narząd oczyszczający organizm. Jest to drugi co do wielkości organ w ciele człowieka i wykonuje rozmaite czynności, dlatego ważne jest, aby o nią zadbać. Do niektórych funkcji wątroby należą regulacja tłuszczów, balans hormonów i wspomaganie trawienia. Istnieje szereg produktów, które mogą pomóc w oczyszczeniu wątroby dzięki czemu poprawią jej funkcjonowanie.
1

Marchewka.

Marchewka to warzywo bogate w beta-karoten, dzięki czemu pomaga regulować poziom cukru we krwi i zmniejszyć stan zapalny w organizmie. Jest ona dobrym źródłem energii i łatwo można ją włączyć do diety. Podczas konsumpcji żywności, która oczyszcza wątrobę, ważne jest, aby wybierać produkty świeże i ekologiczne.

2

Czosnek.

Czosnek to produkt, który oczyszcza i wzmacnia przepływ krwi. Zawiera duże ilości allicyny i selenu, które pomagają oczyścić wątrobę i nerki.

3

Cytryna.

Cytryna może być spożywana w formie soku, który w tym wypadku jest pełen witaminy C, przeciwutleniaczy i składników alkalizujących. Dzięki nim oczyścisz również pęcherzyk żółciowy, nerki, przewód pokarmowy i płuca. Na dobre trawienie wypij sok z połowy cytryny zmieszany z ciepłą wodą.

4

Zielone warzywa liściaste.

Zielone warzywa są bogate w chlorofil, które z łatwością pochłaniają wszelkie toksyny z krwi. Spożywaj warzywa takie jak szpinak, gorczyca i rukola. Są one również doskonałym źródłem błonnika i mogą być spożywane w postaci surowej, ugotowanej lub soku.

Domowe sposoby na zaparcia
Czego objawem są czerwone dłonie?
Domowe sposoby  na zatwardzenie
Jak zapobiegać zapaleniu śluzówki żołądka?
Wskazówki
  • Pomijając wszystkie wyżej wymienione produkty, tym podstawowym jest woda. Nie musisz spożywać ich wszystkich naraz, jednak dobrze jest być świadomym istnienia takich możliwości.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak dbać o wątrobę?
 2/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Co zagraża ludzkiej wątrobie? Po pierwsze – chorobotwórcze mikroby, czyli głównie wirusy (w tym wywołujące zapalenie...
Co szkodzi wątrobie?
Co zagraża ludzkiej wątrobie? Po pierwsze – chorobotwórcze mikroby, czyli głównie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub