Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (43 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
grejpfruty, woda, zielona herbata, jajka, warzywa, owoce
 3.4/5 (43 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (18)

raf - 2014-12-22
nie ma "smeiciowego jedzenia" sa "smieci" i jest "jedzenie"
nova - 2014-12-22
Stek bzdur. Tyle mogę powiedzieć na temat powyższego artykułu. Grejpfruty i inne owoce powinniśmy jeść na czczo a nie po posiłku. Wtedy najlepiej, najszybciej i najskuteczniej oczyszczą organizm i wchłoną się. Picie dużej ilości wody to też mit. Nadmierna ilość wody rozpuszcza soki żołądkowe, więc należy pic wodę z umiarem, Najlepiej jeść dużo sałatek i owoców zawierających sporą ilość wody. A już informacja o pomidorach zwaliła mnie z nóg. Nie mogę tych bredni czytać. Ktoś kto to pisze powinien brać odpowiedzialność za te treści, bo wprowadza ludzi w błąd. Wesołych, zdrowych Świąt wszystkim życzę.
Mit - 2014-12-22
Moja żona od co najmniej roku wyciska 2 - 3 czerwone grapefruity dziennie po czym pije ich sok, oraz zjada 1 białego grapefruita i jest bardziej "toksyczna" niż kiedykolwiek wcześniej!
th - 2014-12-22
LPG czyli Auto-gaz mało spada, a przecież jest odpadkiem poprodukcyjnym innych paliw ropnych, pytanie więc czemu cena LPG nie wiele spadła??? tym bardziej że jest to paliwo eko, mniej wydalanego CO2 etc...tak się promuje eko w Polsce??
Wera - 2014-12-22
Nie jestem żadną specjalistką, ale to nie jest wszystko aż takie proste - nie ma złotej recepty dla wszystkich na wszystko. Picie dużych ilości czystej wody obciąża serce i nerki; kiedy do wody dodana jest odrobina soku lub cukru, uruchamiającego trawienie, woda wchłania się lepiej i nie przepływa w tak dużych ilościach przez organizm. A zielona herbata pobudza wydzielanie soków trawiennych, co jest szkodliwe w stanach przedwrzodowych (kiedyś piłam tylko zieloną herbatę w dużych ilościach, ale zaczęło mnie po niej mdlić). Co do pomidorów, to chyba rzeczywiście bezmyślne zdanie, bo są bardzo zdrowe, zawierają dużo potasu i likopenu, który właśnie dobrze działa na skórę.
witkam - 2014-12-22
Jeśli głodówka oczyszcza, to w obozach koncentracyjnych byli sami wyczyszczeni z toksyn! Po prostu umierali zdrowi ludzie. Coś się domatorce po....ło. Niech spróbuje jeszcze raz od nowa napisać........
aa - 2014-12-22
co za bzdury, ktoś kto pisze o głodówce jako sposobie na oczyszczanie powinien być zwolniony !! trzeba regularnie spożywac oczyszczające jedzenie i pic herbate zielona/czerwona/biała
Radek - 2014-12-22
Najbardziej bezsensowny i najgłupszy artykuł jaki można było tu wstawić. Interia co sie z wami dzieje?
Morfeunio - 2014-12-22
Po co te te wszystkie wynalazki? Zwyczajnie najlepiej kupić sobie zioło "czystek" i pić małymi łykami ( 1 kubek przez 5h).
zen - 2014-12-22
Dlaczego nie ma ostrzeżenia, ze nie wolno jeść czerwonych grapefruits, którzy leczą nadciśnienie.Może to wywołać odwrotny skutek.Pomidory jak najbardziej pożadane dla nadciśnieniowców.Zawierają potas regulujący ciśnienie.
qq - 2014-12-22
Widać artykół sponsorowany przez dietolobby . zakwaszanie organizmu to bzdura
oko - 2014-12-22
a ja jak piję dużo wody to chce mi się jeść
żanin - 2014-12-22
Konkluzja: jak śpiewał Rosiewicz- ażeby zdrowym być nie wolno jeść nie wolno pić nie wolno żyć.
PiotrKraków - 2014-12-22
No włąśnie ja staram się oczyścić organizm ale mam skłonności do słodkiego i co wtedy ????
Pije zielona herbatę, jem owoce, pomidory, ogólnie warzywa
kiss - 2014-12-22
Grejfruty je się około 21.00 dlatego , że wątroba pracuje najwydolniej od 22.00 do 2.00 w nocy .Wtedy własnie usuwa najwięcej toksyn z organizmu.
Donna Gates, wykładowca, autorka książek dietetycznych i konsultant żywieniowy, po wielu latach badań nad zakażeniami...
Jak oczyścić organizm z toksyn? Dieta "Ekologia Ciała"
Donna Gates, wykładowca, autorka książek dietetycznych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub