Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (18 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
grejpfruty, woda, zielona herbata, jajka, warzywa, owoce
 3.7/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

uuuu - 2014-07-02
tadaa - 2014-01-09
Na oczyszczenie organizmu rewelecyjne działa herbata z pokrzywy. Jednym minusem jest to że toksyny "wychodzą nam" równiez przez skórę i możemy mieć chwilowy problem z cera, ale zyskamy oczyszczony organizm.
diana - 2013-05-24
bardzo mi się to podoba :D szukałam ostatnio sposobu na oczyszczenie organizmu, głównie dlatego, że pojawiły mi się dziwne przebarwienia na skórze. zastanawiałam się czy nie kupić Figury Detox, bo przyjaciółce niesamowicie pomogła, ale może najpierw spróbuję Waszych metod!!!
Jak zrobić trzydniowy detoks organizmu?
Każdemu z nas od czasu do czasu przyda się oczyszczenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub