Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury okolicznościowe > Jak zrobić kok? Cztery sposoby.
Jak zrobić kok? Cztery sposoby.

Jak zrobić kok? Cztery sposoby.

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (32 ocen)
Oceń 
Jak upiąć koka? Często chcemy zrobić sobie tę właśnie fryzurę, ale nie bardzo nam to wychodzi. Nasze włosy są zbyt długie i za ciężkie, albo wychodzi nam coś, co koka w ogóle nie przypomina. Jak sprawić, by mieć ładnego i eleganckiego koka? Jakie są na to sposoby? I jakie są rodzaje koków? Wbrew pozorom to wcale nie takie trudne. Obecnie na rynku istnieje kilka produktów, które mogą nam ułatwić zrobienie koka. Możemy go jednak zrobić również za pomocą zwyczajnej gumki, albo lepiej dwóch. Jeżeli więc dotąd kok Ci nie wychodził, nie poddawaj się, tylko zajrzyj do lektury tego artykułu.
gumka, spinka, twister, kokówki, wsówki
1
GUMKA

Zacznijmy od zrobienia koka za pomocą zwykłej gumki. To jego najprostszy wariant. Oto jak to zrobić:

Odchyl głowę do tyłu, zbierz włosy jak do końskiego ogona, możesz je związać gumką. Skręć włosy mocno i tak skręcone owijaj wokół nasady (tam, gdzie zaczyna się ogon). Następnie zwiąż gumką i voila! (zamiast skręcać, możesz też zapleść z włosów warkocza).

Jest to prosty sposób, jednak mało wyjściowy.
2
Inny kok, który możemy zrobić za pomocą gumek, jest bardziej wyszukany. Nosiła go Violetta Kubasińska z serialu "Brzydula". Jak go zrobić? Jeżeli mamy krótsze włosy, wystarczy, że zwiążemy je w kucyk, owiniemy go w kok, ale tak, by zostawić część włosów. Tę część przekładamy pod kokiem i przypinamy spinkami (musimy ją "zawinąć pod kok).

Jeżeli mamy dłuższe włosy, to musimy zrobić wszystko w odwrotnej kolejności. Najpierw robimy kucyk, ale część włosów zostawiamy (muszą się układać w pętelkę). Następnie owijamy gumkę włosami i spinamy.
Jak zrobić kok francuski?
Jak zrobić koka z długich włosów?
14 pomysłów na fajnego koka
Jak zrobić koka z włosów?
Wskazówki
  • W artykule zostały podane sposoby na koka klasycznego, jednak kok to również inne, bardziej fantazyjne formy. Nie bój się eksperymentować.
strona 1 z 2następna >
 3.1/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

nina123135 - 2014-01-04
przydatne ;p
majkaku.95 - 2013-01-25

Muszę się w końcu nauczyć takich sztuczek, bo już mi się nudzi ciągle ta sama fryzura. Chętnie wypróbuję :)

Nimaraja - 2013-01-16
bardzo interesujące,i ciekawe:0
Nimaraja - 2013-01-14
fajnie że aż4 :)
Dzieci bardzo szybko zaczynają rozumieć pojęcie estetyki. Już małe dziewczynki przebierają się w ubrania swoich mam,...
Jak zrobić kok z kucyka?
Dzieci bardzo szybko zaczynają rozumieć pojęcie estetyki. Już małe dziewczynki przebierają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub