Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Masaże > Jak zrobić tantryczny masaż piersi?
Jak zrobić tantryczny masaż piersi?

Jak zrobić tantryczny masaż piersi?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Tantryczny masaż piersi to rytuał, który umożliwia kobiecie otrzymanie zmysłowej energii i bezwarunkowej miłości od partnera. Masaż piersi to rodzaj masażu tantrycznego, który skupia się tylko na kobiecym biuście. Dzięki niemu piersi nie tylko staną się jędrniejsze i zdrowsze, ale przyczyni się również do utrzymania równowagi hormonalnej w ciele kobiety. Taki masaż jest również świetnym sposobem dla mężczyzny, aby sprawić przyjemność, uzdrowić oraz podzielić się intymnością ze swoją partnerką. Piersi są siedzibą kobiecej seksualności, która potrzebuje miłości i uhonorowania.
1
Masaż piersi może okazać się niezwykle trudny, ponieważ tkanki, które się tam znajdują są bardzo delikatne. Jeśli jednak zostanie wykonany prawidłowo przy użyciu umiarkowanego nacisku, masaż ten jest bardzo bezpieczny. Cała procedura jest bardzo prosta.
2
Spraw, aby miejsce, w którym masaż się będzie odbywał było ciepłe, przytulne i wyjątkowe.
3
Zanim zaczniesz, uświadom swoją partnerkę, że masaż piersi jest dla jej przyjemności i pragniesz, aby tylko na nim się skupiła.
4
Rozpocznij masaż kładąc jedną rękę na jej sercu, drugą natomiast na jej łonie i zobrazuj ciepło płynące od jej serca do łona, poprzez Twoje ręce. Jest to bardzo łącząca i uzdrawiająca czynność przed rozpoczęciem masażu.
5
Aby uniknąć niepotrzebnego tarcia, a przez to dyskomfortu, użyj na skórę trochę olejku. Jego zastosowanie jest pierwszym etapem masażu. Nałóż go na piersi wykonując ruchy koliste od środka klatki piersiowej w kierunku ramion. Pamiętaj pieścić partnerkę powoli i delikatnie.
strona 1 z 3następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Indyjski masaż głowy jest wspaniałym lekarstwem na stres, ból głowy czy bezsenność. Pomaga się zrelaksować oraz...
Jak zrobić indyjski masaż głowy?
Indyjski masaż głowy jest wspaniałym lekarstwem na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub