Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić pszczółkę z wydmuszki?
Jak zrobić pszczółkę z wydmuszki?

Jak zrobić pszczółkę z wydmuszki?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (53 ocen)
Oceń 
Kolejne pomysł na ozdoby wielkanocne, z wykorzystaniem wydmuszek. Doskonałe do wykonywania przy pomocy dzieci, które zwykle chętnie nam pomagają. Poniższa instrukcja powie ci jak zrobić wesołe pisanki - pszczółki.
Jajka, Ręcznik papierowy, Barwniki do jaj, Kredki woskowe, Czerwoną i czarną farbkę akrylową lub markery w tych kolorach, Białą chusteczkę, Klej, Nożyczki, Wytłaczankę, Gumki recepturki, Taśmę klejąca dwustronną (do kupienia tutaj).
1
Zrób wydmuszkę z jaja, nie zapomnij przed zrobieniem tego dokładnie umyć całe jajo i osuszyć. Po wydmuchaniu zawartości również myjemy skorupkę w środku, wlewając do środka wodę, mimo iż otwór jest malutki. Po umyciu wydmuchaj resztki wody i pozostaw na wytłaczance aby wyschło, koniecznie układając otworem do dołu.
2
Włóż wydmuszkę do żółtego barwnika, aby zabarwiło się na żółto, wysusz.
3
Markerem lub farbami namaluj oczy i usta na bardziej płaskim końcu wydmuszki. Wytnij z chusteczki skrzydełka i przyklej klejem lub taśmą dwustronną.
4
Namaluj czarne paski. Aby zrobić równy pasek załóż małe gumki recepturki, tak aby pojedynczo założone pasowały ściśle do wydmuszki (ale jej nie zgnieć).
5
Przez otwory w wydmuszce przewlecz żyłkę. Zaczynaj wkładać żyłkę od mniejszego otworu. Jeżeli nie możesz sprostać przewleczeniu żyłki, załóż ją na długą cienką igłę. Zawiąż żyłkę pozostawiając potrzebną długość.
6
Aby twoja pszczółka, była zwrócona po zawieszeniu „twarzą” do góry delikatnie, niemal punktowo przyklej żyłkę z tejże strony.
Jak zrobić dekoracyjne pisanki z muliny?
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
 4.4/5 (53 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

kati - 2010-03-01
Bardzo fajny poomysł :)
Przygotowania do świąt mogą być wspaniałą zabawą i doskonałą okazją do spędzenia ekstra czasu z dziećmi robiąc zabawne...
Jak zrobić z wydmuszek mamę, tatę, dziecko i dziadka?
Przygotowania do świąt mogą być wspaniałą zabawą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub