Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak wymasować piersi kobiety?
Jak wymasować piersi kobiety?

Jak wymasować piersi kobiety?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (12 ocen)
Oceń 
Masaż piersi jest bardzo przyjemnym doświadczeniem dla obydwu partnerów. Jego prawidłowe wykonanie zależy od dwóch bardzo ważnych elementów. Musisz wykazać się kreatywnością swoich ruchów oraz elastycznością podczas masażu piersi, ponieważ jak wiadomo każda kobieta jest inna. Więc Twoim zadaniem, jako początkującego masażysty jest zwracanie uwagi na reakcje partnerki. Pamiętaj, że ciało nigdy nie kłamie. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci dać kobiecie wspaniałą przyjemność.
Oliwka dla niemowląt lub olejek do masażu.
1

Przygotuj swoje dłonie.

Pierwszym etapem masażu kobiecych piersi jest odpowiednie przygotowanie swoich dłoni. Będziesz do tego potrzebował odpowiedniego lubrykantu. Dziecięca oliwka idealnie się do tego nadaje, ponieważ pozwoli Ci ona ślizgać się delikatnie po kobiecych piersiach. Dlatego nalej odrobinę oliwki na swoje dłonie, po czym je rozetrzyj, aż ręce się delikatnie rozgrzeją.

2

Zapoznaj się z jej piersiami.

Zanim przejdziesz do wszelkich technik masażu zbadaj dokładnie piersi partnerki. Rozetrzyj delikatnie, aby je sprawdzić, pamiętając przy tym, że nie jest to masaż właściwy. Głównym celem tego etapu jest zapoznanie się z kobiecymi piersiami.

3

Masaż.

Rozpocznij masaż poprzez rozcieranie zewnętrznych części kobiecych piersi. Używaj przede wszystkim palców. Rozstaw palce i lekko dociskaj do biustu. Poprzez ruch kołowy, pracuj obiema rękoma wokół zewnętrznych części piersi. Poprowadź dłonie wokół klatki piersiowej. Pamiętaj, aby zwracać uwagę na reakcje partnerki, a dzięki nim zobaczysz, które ruchy dają jej najwięcej przyjemności. Nie bój się również o to zapytać, ponieważ z pewnością udzieli Ci odpowiedzi. Komunikacja jest zawsze bardzo ważna.

strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pomysły na grę wstępną
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub