Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak dbać o zniszczone dłonie?

Jak dbać o zniszczone dłonie?

, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Piękne dłonie to wizytówka zadbanej i eleganckiej kobiety. Każda z nas chce wyglądać pięknie, jednak zbyt dużo obowiązków, sprzątanie, czy też różnego rodzaju prace fizyczne negatywnie wpływają na wygląd naszych dłoni. Co zatem zrobić, aby poprawić wygląd zniszczonych, zaniedbanych dłoni i paznokci? Oto kilka wskazówek, jak o nie dbać.
krem nawilżający, peeling, rękawiczki
1
Po pierwsze nie obgryzaj paznokci! To najgorsze, co możesz dla nich zrobić. Jeśli często się stresujesz, znajdź sobie jakieś zajęcie, którym zajmiesz swoje dłonie. Dzięki temu Twoje paznokcie będą nienaruszone, nie będą się rozdwajać i łamać w różnych dziwnych miejscach.
2
Ponadto powinnaś zadbać o usuwanie skórek, jednak nie za często, by nie wrastały. Jeżeli sama nie potrafisz sobie z tym poradzić, najlepiej zrobisz udając się do kosmetyczki, która doradzi Ci jak najlepiej wykonywać tę czynność.
3
Kolejnym krokiem jest niezdrapywanie lub nieskubanie lakieru. Przez takie działanie możesz zniszczyć płytkę paznokci, a przez to na pewno nie staną się one piękniejsze!
4
Nie trzymaj też zbyt długo lakieru na paznokciach. Przez takie niedbalstwo Twoje paznokcie mogą zżółknąć i wyglądać na zaniedbane i nieestetyczne. Jeżeli jednak doprowadzisz do tego, że Twoje paznokcie będą miały żółtawy odcień, możesz zakupić specjalne tabletki wybielające do paznokci. Wystarczy, że ją rozpuścisz w wodzie i przez jakiś czas pomoczysz w roztworze dłonie.
Jak dbać o dłonie zimą?
Domowe sposoby na piękne dłonie
Jak czytać z dłoni?
Jak pielęgnować skórzane buty?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak odmłodzić dłonie?
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Suche dłonie i łokcie to przypadłość, która dopada nas w szczególności w zimie. Nie pomaga zakładanie rękawiczek i...
Domowe sposoby na suche dłonie i łokcie
Suche dłonie i łokcie to przypadłość, która dopada...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub