Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocnego króliczka - pacynkę z rękawicy ogrodowej?
Jak zrobić wielkanocnego króliczka - pacynkę z rękawicy ogrodowej?

, ekspert Tipy.pl
 4.9/5 (190 ocen)
Oceń 
Zarówno dorośli jak i dzieci będą mieli mnóstwo zabawy przy wykonaniu pacynki - króliczka na święta wielkanocne. Są one bardzo proste do wykonania. Poniżej znajdziesz instrukcję.
Białe bawełniane rękawice ogrodowe, Pomarańczowy filc – kwadrat o boku około 10 cm, Zielony filc – 4 cm x 8 cm (oba do kupienia tutaj), Różowa kredka woskowa, pompon o średnicy 2,5 cm, lub kulka z waty, różowa, żółta, czarna, zielona, pomarańczowa i czarna farbka do farbowania tkanin (do kupienia tutaj), pistolet klejowy i klej (do kupienia tutaj).
1
Wnętrze rękawicy, czyli część do której przylega wewnętrzna strona dłoni będzie twarzą królika. Wepchnij końcówkę palca kciuka do wewnątrz, tworząc jakby kieszonkę.
2
Pomaluj różową kredką dwa środkowe palce rękawicy tak jak na zdjęciu – to będą uszy zajączka.
3
Zegnij końcówkę jednego z środkowych palców i zagnij, przyklej klejem na gorąco – zagięcie stworzy nam klapnięte uszko zajączka.
4
Zegnij dwa zewnętrze palce rękawicy, czyli wskazujący i mały na całej ich długości i przyklej klejem na gorąco do środka rękawicy – patrz zdjęcie.
5
Farbami do malowania tkanin narysuj twarz zajączka w centralnym punkcie wewnętrznej strony rękawicy rozmieszczając oczy pod „uszami”. Pomaluj również wykonaną na początku kieszonkę. Ja ozdobiłam ją kwiatami.
6
Jak farby wyschną przyklej pompon z drugiej strony rękawicy w dolnej jej części tuż nad ściągaczem. To będzie ogonek naszego króliczka. Woskową kredką namaluj policzki.
7
Weź zielony filc i natnij go do 3/4 długości tworząc drobne paseczki. Przyklej nie naciętą cześć filcu do pomarańczowego kwadratu, zostawiając wolne boki po obu jego stronach.
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić pisankę świnkę?
Jak zrobić żonkile z bibuły?
Jak wyhodować owies na stół wielkanocny?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (190 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Florcia97 - 2009-06-04
FaajnE Nie próbowałam zrobić, ale przyda mi się na j.polski. ;] PooZdrawiam ;**
aga1017 - 2009-04-03
PRZYDALO SIE DO SZKOLY DOSTALAM 5+
W duchu zabaw Halloween mam świetną propozycję na pacynkę dla dzieci. Pacynki możesz użyć również jako ozdobę na drzwi...
Jak zrobić pacynkę nietoperza?
W duchu zabaw Halloween mam świetną propozycję na pacynkę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub