Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocnego króliczka - pacynkę z rękawicy ogrodowej?
Jak zrobić wielkanocnego króliczka - pacynkę z rękawicy ogrodowej?

, ekspert Tipy.pl
 4.9/5 (190 ocen)
Oceń 
Zarówno dorośli jak i dzieci będą mieli mnóstwo zabawy przy wykonaniu pacynki - króliczka na święta wielkanocne. Są one bardzo proste do wykonania. Poniżej znajdziesz instrukcję.
Białe bawełniane rękawice ogrodowe, Pomarańczowy filc – kwadrat o boku około 10 cm, Zielony filc – 4 cm x 8 cm (oba do kupienia tutaj), Różowa kredka woskowa, pompon o średnicy 2,5 cm, lub kulka z waty, różowa, żółta, czarna, zielona, pomarańczowa i czarna farbka do farbowania tkanin (do kupienia tutaj), pistolet klejowy i klej (do kupienia tutaj).
1
Wnętrze rękawicy, czyli część do której przylega wewnętrzna strona dłoni będzie twarzą królika. Wepchnij końcówkę palca kciuka do wewnątrz, tworząc jakby kieszonkę.
2
Pomaluj różową kredką dwa środkowe palce rękawicy tak jak na zdjęciu – to będą uszy zajączka.
3
Zegnij końcówkę jednego z środkowych palców i zagnij, przyklej klejem na gorąco – zagięcie stworzy nam klapnięte uszko zajączka.
4
Zegnij dwa zewnętrze palce rękawicy, czyli wskazujący i mały na całej ich długości i przyklej klejem na gorąco do środka rękawicy – patrz zdjęcie.
5
Farbami do malowania tkanin narysuj twarz zajączka w centralnym punkcie wewnętrznej strony rękawicy rozmieszczając oczy pod „uszami”. Pomaluj również wykonaną na początku kieszonkę. Ja ozdobiłam ją kwiatami.
6
Jak farby wyschną przyklej pompon z drugiej strony rękawicy w dolnej jej części tuż nad ściągaczem. To będzie ogonek naszego króliczka. Woskową kredką namaluj policzki.
7
Weź zielony filc i natnij go do 3/4 długości tworząc drobne paseczki. Przyklej nie naciętą cześć filcu do pomarańczowego kwadratu, zostawiając wolne boki po obu jego stronach.
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić kukiełkę na rękę?
Jak zrobić kolorowe króliczki z patyczków do lodów?
Jak zrobić wielkanocne jajka z niespodzianką?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (190 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Florcia97 - 2009-06-04
FaajnE Nie próbowałam zrobić, ale przyda mi się na j.polski. ;] PooZdrawiam ;**
aga1017 - 2009-04-03
PRZYDALO SIE DO SZKOLY DOSTALAM 5+
W duchu zabaw Halloween mam świetną propozycję na pacynkę dla dzieci. Pacynki możesz użyć również jako ozdobę na drzwi...
Jak zrobić pacynkę nietoperza?
W duchu zabaw Halloween mam świetną propozycję na pacynkę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub