Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Jak dbać o cerę? Domowe sposoby
Jak dbać o cerę? Domowe sposoby

Jak dbać o cerę? Domowe sposoby

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Letnia porą pielęgnacja cery staje się nad wyraz istotna. Porzucamy grube warstwy pudru,wystawiamy buzie do słonka. Wcale nie musimy wydawać pieniędzy na tony kosmetyków. Polecam naturalne metody. Zamiast szukać z sklepach kosmetyków odpowiednich do naszej cery (wymagających nakładów finansowych), rozejrzyjmy się co mamy w naszym domu - co można wykorzystać do pielęgnacji naszej cery. Takie naturalne składniki często są lepsze od kosmetyków, które mogą nas uczulać. Latem postawmy więc na naturę !
1
Zacznijmy od "środka", czyli stary wypróbowany sposób na regenerację oraz usunięcie zanieczyszczeń. Codziennie rano na czczo wypij szklankę wody z wyciśniętym sokiem z połowy cytryny. Wystarczą 3 tygodnie by zauważyć, że cera odzyskuje świeży, estetyczny wygląd. Pamiętaj, że witamina C w organizmie jest bardzo ważna.
2
Skóra odpocznie i zregeneruje się jeśli do mycia potraktujesz ją - mlekiem lub jogurtem. Jogurtem możesz też przetrzeć cerę po umyciu. Dla oczyszczenia (raz na 2 tygodnie) możesz zrobić peeling. Ale nie taki z tubki. Wypróbuj otręby owsiane. Po tych zabiegach skóra będzie świeższa i gładsza.
3
Pamiętaj by zadbać też o pory. A sok z ogórka Ci w tym pomoże zwężając je. Najwięcej witamin znajduje się tuż pod skórką,więc skórkami warto obłożyć twarz i pozwolić cerze się relaksować przez ok 20 min. Plasterki ogórka odświeżą również cerę, a w upalny dzień nam dadzą fizyczne poczucie ulgi.
4
Dla wygładzenia, nawilżenia i ujędrnienia skóry polecam maseczkę z miodu i twarogu. Wymieszaj łyżkę miodu z 3 łyżkami wody, a następnie rozrób z twarogiem (pól opakowania,niech nie będzie zbyt chudy). Taką papką obłóż twarz szyję i dekolt. Po 20 minutach zeskrob ją łyżką, a resztę zmyj ciepłą wodą.
Jak mieć piękną cerę od zaraz?
Jak w nietypowy sposób wykorzystać herbatę?
Jak dbać o cerę zimą?
Jak w nietypowy sposób wykorzystać balsam do ciała?
Wskazówki
Generalnie całą twarz możemy codziennie przemywać wywarem z rumianku. traktujmy go jak tonik. Długoterminowa kuracja rozjaśnia cerę i niweluje przebarwienia oraz piegi. Warto też raz na jakiś czas nałożyć na usta grubą warstwę miodu. Niech i one się zregenerują. Podziała to lepiej niż niejeden kosmetyk to ust.
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy zastanawiałeś się kiedyś czym tak naprawdę płuczesz swoją jamę ustną? Płyn do płukania ma rewelacyjne właściwości...
Do czego można wykorzystać płyn do płukania jamy ustnej?
Czy zastanawiałeś się kiedyś czym tak naprawdę płuczesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub