Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Utrzymanie Wagi > Jak zmniejszyć apetyt?
Jak zmniejszyć apetyt?

Jak zmniejszyć apetyt?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Skrupulatnie liczysz kalorie, starasz się trzymać linię, ale im bardziej się starasz, tym bardziej czujesz, że jesteś głodna? A przecież niedawno jadłaś. Jak zatem zdrowo oszukiwać głód i trzymać kilogramy w ryzach?
1
Przede wszystkim nie myśl za wiele o diecie i jedzeniu. Zajmij się czymś, bądź stale aktywna. To już nawet nie musi być uprawianie sportu, ale czytanie, robótki ręczne, prace w domu i ogrodzie, wyjście do miasta. Grunt, żebyś robiła coś co cię pochłonie i pomoże nie myśleć o jedzeniu.
2
Pij dużo wody. Woda wypełni żołądek i odegna uczucie głodu, a przy okazji świetnie wypłucze toksyny z organizmu. Ale nie popijaj w trakcie posiłku, bo to ułatwia przełykanie i spowoduje, że więcej zjesz. Z piciem zaczekaj ok. 20-30 minut po posiłku. Natomiast możesz napić się wody na krótko przed jedzeniem, bo woda zajmie trochę miejsca w żołądku.
3
Jedz powoli. Im wolniej żujesz i dłużej jesz, tym mniej zjesz. Dopiero po ok. 15 minutach mózg wysyła organizmowi informację, że jest najedzony, a więc przez te pierwsze 15 minut spiesząc się możesz niepotrzebnie zjeść więcej niż to konieczne.
4
Unikaj widoku jedzenia. Reklama, okno wystawowe cukierni czy przepis kulinarny w gazecie sprawi, że momentalnie otrzymasz sygnał do mózgu „muszę zjeść”.
Jak powstrzymać chęć jedzenia?
Jak zapobiec otyłości?
Jak dobierać i podawać wino?
Jak powstrzymać apetyt?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak ograniczyć apetyt?
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy ma czasem takie dni, kiedy nie jest w stanie pohamować się od jedzenia. Szczególnie kobiety kilka dni w miesiącu...
Jak zabić apetyt na jedzenie?
Każdy ma czasem takie dni, kiedy nie jest w stanie pohamować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub