Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Domowe sposoby na spuchnięte stopy

Domowe sposoby na spuchnięte stopy

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (212 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Spuchnięte stopy, kostki czy łydki to latem bardzo częsta przypadłość. Wiadomo, wysokie temperatury sprzyjają obrzękom. Wiek i ciężar ciała nie ma tu nic do rzeczy. Opuchlizna zazwyczaj nie jest groźna, ale bywa bardzo uciążliwa. Zaproponuje ci kilka zabiegów, które pozwolą ci pozbyć się problemu chociaż na chwilę. Jeśli jednak nie przyniosą one spodziewanego efektu, skorzystaj z porad lekarza.
 3/5 (212 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

etra55 - 2015-01-02
Mam aparat Venowave i pięknie mi opuchlizna zeszła po 2 dniach stosowania. Nie boli noga, jest chuda. Wspaniale!
jerzy - 2015-01-02
sąsiadowi spuchły stopy. za dużo czytał na interii
kolec - 2014-12-31
Ja mojej pani jak wraca z pracy zawsze wymasuje językiem stópki i nie ma mowy o obrzękach czy bólach.
zewsząd i znikąd - 2013-08-05
"Nas-kobiety zawstydza ten fakt oraz złości to, że problemem są dla nas ulubione sandałki na obcasie."
Mnie - kobietę - martwi ten fakt, gdyż stwarza zwykły dyskomfort i budzi obawy zdrowotne (tym bardziej, że występuje u mnie czynnik ryzyka, który owszem ma coś do rzeczy - otyłość). Sandałków na obcasie i tak bym nie założyła, bo z przyczyn zdrowotnych (całkowita niezdolność do bezpiecznego przejścia choćby 100 m w takich butach) i z powodu buntu przeciw useksualnionej wizji kobiecości bezwzględnie odrzucam wysokie obcasy.
grazyna2 - 2013-04-20
Wymoczyć nogi w soli i to skutkuje albo pospacerować po plaży- wtedy zapewnisz stopom odpowiednią pielęgnację i nie puchną.
Opuchlizna nóg dokucza nam w szczególności latem. Nawet, gdy nie przebywamy cały dzień w pozycji stojącej, na naszych...
5 sposobów na spuchnięte nogi
Opuchlizna nóg dokucza nam w szczególności latem. Nawet...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub