Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Domowe sposoby na spuchnięte stopy

Domowe sposoby na spuchnięte stopy

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (205 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Spuchnięte stopy, kostki czy łydki to latem bardzo częsta przypadłość. Wiadomo, wysokie temperatury sprzyjają obrzękom. Wiek i ciężar ciała nie ma tu nic do rzeczy. Opuchlizna zazwyczaj nie jest groźna, ale bywa bardzo uciążliwa. Zaproponuje ci kilka zabiegów, które pozwolą ci pozbyć się problemu chociaż na chwilę. Jeśli jednak nie przyniosą one spodziewanego efektu, skorzystaj z porad lekarza.
Przeczytaj teraz: Dlaczego puchną nogi?
 3/5 (205 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zewsząd i znikąd - 2013-08-05
"Nas-kobiety zawstydza ten fakt oraz złości to, że problemem są dla nas ulubione sandałki na obcasie."
Mnie - kobietę - martwi ten fakt, gdyż stwarza zwykły dyskomfort i budzi obawy zdrowotne (tym bardziej, że występuje u mnie czynnik ryzyka, który owszem ma coś do rzeczy - otyłość). Sandałków na obcasie i tak bym nie założyła, bo z przyczyn zdrowotnych (całkowita niezdolność do bezpiecznego przejścia choćby 100 m w takich butach) i z powodu buntu przeciw useksualnionej wizji kobiecości bezwzględnie odrzucam wysokie obcasy.
grazyna2 - 2013-04-20
Wymoczyć nogi w soli i to skutkuje albo pospacerować po plaży- wtedy zapewnisz stopom odpowiednią pielęgnację i nie puchną.
Przyczyn obrzęków może być wiele. Nieodpowiedni tryb życia - jeżeli spędzasz dużo czasu siedząc, możesz wówczas skarżyć...
Dieta na obrzęki - jak powinna wyglądać?
Przyczyn obrzęków może być wiele. Nieodpowiedni tryb...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub