Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Choroby skóry > Jak zlikwidować popękane naczynka na nogach?
Jak zlikwidować popękane naczynka na nogach?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (187 ocen)
Oceń 
Popękane naczynka krwionośne nie wyglądają zbyt estetycznie i „apetycznie”. Jednak wiele kobiet cierpi z powodu tej przypadłości. Sieć naczynek w kolorze czerwonym i fioletowym bardzo często można zaobserwować w okolicach ud i kolan. Jednak popękane naczynka na udach i podudziu świadczą o niewydolności żylnej, którą warto leczyć. Jak zatem poradzić sobie z problemem popękanych naczynek- oto kilka wskazówek.
1
Powodem pękających naczynek krwionośnych może być ciąża, pigułki antykoncepcyjne, stojąca praca, czy też indywidualne skłonności genetyczne każdej z kobiet. Dlatego jeśli należysz do tak zwanej grupy ryzyka, to znak, że warto przyjrzeć się swoim nogom, czy nie pojawiły się na nich popękane naczynka krwionośne.
2
Jeśli zauważysz takowe na swoich nogach, pierwszym krokiem, jaki możesz wykonać w leczeniu tej dolegliwości, jest zażywanie odpowiednich tabletek, które możesz nabyć w aptece. Tabletki te w swoim składzie zawierają rutynę, zamykającą naczynka krwionośne, wyciąg z kasztanowca, jak również witaminę PP i witaminę C.
3
Warto również zaopatrzyć się w specjalny balsam do ciała, który możesz również nabyć w aptece. Taki balsam powinien zawierać w swoim składzie witaminę K, która z powodzeniem wzmocni i obkurczy Twoje naczynka krwionośne.
4
Możesz również nosić właściwe uciskowe rajstopy, dzięki którym zahamujesz pękanie nowych naczynek.Takie rajstopy stosowane są również w leczeniu żylaków.
Domowe sposoby na trądzik
Domowe sposoby na oparzenia słoneczne
Jak zapobiegać rozstępom?
Jak pozbyć się rumieńców?
Wskazówki
  • Jeżeli w Twojej rodzinie kobiety często cierpiały na problem popękanych naczynek, możesz profilaktycznie zażywać odpowiednie witaminy oraz używać kremów zapobiegających pękaniu naczynek.
  • Staraj się systematycznie obserwować zmiany, jakie zachodzą na Twojej skórze, dzięki czemu w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów, będziesz mogła szybko zacząć działać.
strona 1 z 2następna >
 3.1/5 (187 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

topielica - 2013-12-29
Okłady z octu naturalnego świetnie działają na naczynka i żylaki -ale należy robić je regularnie .
Popękane naczynka pojawiają się, gdy ścianki żyłek są osłabione i tracą swą elastyczność. Jeśli pojawiają się często,...
Jak naturalnie wzmocnić naczynka?
Popękane naczynka pojawiają się, gdy ścianki żyłek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub