Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak zrobić bukiet kaskadowy?
Jak zrobić bukiet kaskadowy?

Jak zrobić bukiet kaskadowy?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (209 ocen)
Oceń 
Każda z nas chce, by dzień jej ślubu był magiczny i wyjątkowy. Każdy szczegół musi być idealnie dopracowany, również bukiet. Stwórz swój własny, przepiękny bukiet kaskadowy i zaoszczędź połowę pieniędzy, które w innym przypadku zapłacisz florystce za robociznę. Z pewnością wszyscy będą zachwyceni wynikami twojej pracy. Poniżej znajdziesz szczegółowe wskazówki, które pomogą ci krok po kroku stworzyć rewelacyjny bukiet kaskadowy.
 łodygi orchidei (wystarczą 4, na każdej z łodyg znajduje się 7 kwiatów),  kilka sztucznych kwiatków derenia,  Uchwyt do bukietu (mikrofon florystyczny), Drucik florystyczny,  Brązowa taśma florystyczna,  Klej (do pistoletu na klej + pistolet),  Brązowa wstążka,  Liście róży lub inny zielony dodatek, jeśli sobie tego życzysz.
1
Bukiet ślubny kaskadowy 1
Odrywając poszczególne kwiaty od łodygi, zacznij od stworzenia długich linii z orchidei. Jedna z nich będzie wyjątkowo długa (10 kwiatów), a dwie będą nieco krótsze (5 lub 6 kwiatów).
2
Bukiet ślubny kaskadowy 2
Wbij drucik w łodygę kwiatu, przepychając go w środku aż do momentu, gdzie zaczynają się kwiaty.
3
Bukiet ślubny kaskadowy 3
Teraz przebij drucikiem łodygę na wylot w miejscu gdzie zaczyna się kwiat (pod kątem prostym do pierwszego drucika). Drucik przeciągnij do połowy i zagnij do dołu równocześnie przytrzymując ręką pierwszy drucik.
4
Bukiet ślubny kaskadowy 4
Zabezpiecz obydwa druciki poprzez owinięcie ich kolejnym cienkim drucikiem.
5
Bukiet ślubny kaskadowy 5
Owiń łodygę i druciki specjalną taśmą florystyczną.
6
Bukiet ślubny kaskadowy 6
Układaj na przemian orchidee i kwiaty derenia.
7
Bukiet ślubny kaskadowy 7
Ponadto, każdą gałązkę kwiatów zakończ dwoma pączkami z końcówki łodygi orchidei.
8
Rozpocznij dokładanie orchidei do uchwytu bukietu. Kiedy już będą na swoim miejscu, powinnaś zabezpieczyć je za pomocą gorącego kleju. Wypełnij również kwiatami derenia i różanymi liśćmi uchwyt bukietu.
Jak zrobić kule kwiatowe z bibuły?
Jak zrobić bukiet z hortensji?
Jak zrobić bukiet z róż?
Jakie można przygotować upominki dla gości weselnych?
strona 1 z 2następna >
 1.1/5 (209 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Po weselu księcia Williama i Kate Middleton wszystkie panny młode zapragnęły wyglądać tak jak ona. Dlaczego? Ponieważ...
Jak zrobić bukiet ślubny Kate Middleton?
Po weselu księcia Williama i Kate Middleton wszystkie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub