Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak zrobić bukiet kaskadowy?

Jak zrobić bukiet kaskadowy?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (209 ocen)
Oceń 
Każda z nas chce, by dzień jej ślubu był magiczny i wyjątkowy. Każdy szczegół musi być idealnie dopracowany, również bukiet. Stwórz swój własny, przepiękny bukiet kaskadowy i zaoszczędź połowę pieniędzy, które w innym przypadku zapłacisz florystce za robociznę. Z pewnością wszyscy będą zachwyceni wynikami twojej pracy. Poniżej znajdziesz szczegółowe wskazówki, które pomogą ci krok po kroku stworzyć rewelacyjny bukiet kaskadowy.
 łodygi orchidei (wystarczą 4, na każdej z łodyg znajduje się 7 kwiatów),  kilka sztucznych kwiatków derenia,  Uchwyt do bukietu (mikrofon florystyczny), Drucik florystyczny,  Brązowa taśma florystyczna,  Klej (do pistoletu na klej + pistolet),  Brązowa wstążka,  Liście róży lub inny zielony dodatek, jeśli sobie tego życzysz.
1
Bukiet ślubny kaskadowy 1
Odrywając poszczególne kwiaty od łodygi, zacznij od stworzenia długich linii z orchidei. Jedna z nich będzie wyjątkowo długa (10 kwiatów), a dwie będą nieco krótsze (5 lub 6 kwiatów).
2
Bukiet ślubny kaskadowy 2
Wbij drucik w łodygę kwiatu, przepychając go w środku aż do momentu, gdzie zaczynają się kwiaty.
3
Bukiet ślubny kaskadowy 3
Teraz przebij drucikiem łodygę na wylot w miejscu gdzie zaczyna się kwiat (pod kątem prostym do pierwszego drucika). Drucik przeciągnij do połowy i zagnij do dołu równocześnie przytrzymując ręką pierwszy drucik.
4
Bukiet ślubny kaskadowy 4
Zabezpiecz obydwa druciki poprzez owinięcie ich kolejnym cienkim drucikiem.
5
Bukiet ślubny kaskadowy 5
Owiń łodygę i druciki specjalną taśmą florystyczną.
6
Bukiet ślubny kaskadowy 6
Układaj na przemian orchidee i kwiaty derenia.
7
Bukiet ślubny kaskadowy 7
Ponadto, każdą gałązkę kwiatów zakończ dwoma pączkami z końcówki łodygi orchidei.
8
Rozpocznij dokładanie orchidei do uchwytu bukietu. Kiedy już będą na swoim miejscu, powinnaś zabezpieczyć je za pomocą gorącego kleju. Wypełnij również kwiatami derenia i różanymi liśćmi uchwyt bukietu.
Jak zrobić bukiet ślubny?
Jak zrobić dekoracyjne kule z kwiatów na ślub?
Jak wybrać tort weselny?
Jakie dokumenty sa potrzebne, aby wziąć ślub konkordatowy?
strona 1 z 2następna >
 1.1/5 (209 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Twój bukiet jest istotną częścią garderoby ślubnej, prawie tak samo ważną jak twoja suknia, więc to logiczne, że chcesz...
Jak przechowywać bukiet ślubny?
Twój bukiet jest istotną częścią garderoby ślubnej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub