Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak zrobić bukiet z hortensji?
Jak zrobić bukiet z hortensji?

Jak zrobić bukiet z hortensji?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jeśli zdecydujesz się sama zrobić sobie bukiet ślubny, ułatw sobie zadanie i wybierz kwiaty, które są niezawodne. Hortensje są jednymi z najłatwiejszych kwiatów do zaaranżowania oraz ze względu na duże kwiaty wykonanie bujnego bukietu nie zajmuje zbyt wiele czasu. Dodatkowo hortensje nie są również zbyt drogie.
1

Kilka rzeczy do zapamiętania:

- Przy zbieraniu lub zakupie hortensji, wybieraj tylko jędrne i świeże kwiaty.
- Jeśli zrywasz kwiaty z ogrodu, zrób to wcześnie rano lub późno w nocy, kiedy mają najwięcej wilgoci.
- Jak tylko je zbierzesz lub kupisz kwiaty, należy umieścić je w wiadrze z ciepłą wodą.
- Jeżeli w którymkolwiek momencie kwiaty zaczną więdnąć, zanurz cały kwiat w ciepłej wodzie na około 15 minut, a powinien się ożywić. Jeśli nie, wyrzuć go.
- Po namoczeniu kwiatów przez noc, odżyw je, poprzez usunięcie większości liści (pomijając te, tuż za kwiatami).
- Umieść kwiaty w wiadrze z czystą, świeżą wodą.

2
Kwiaty hortensji
Będziesz potrzebować nożyczek, 5-8 łodyg hortensji (w zależności od tego jakiej są wielkości), sznurka lub rafii, 1,5 m wstążki.
3
Robienie bukietu
Dodawaj kwiaty do bukietu obracając go po dodaniu każdej łodygi. Największe kwiaty umieść po środku bukietu.
4
Bukiet hortensji
Dookoła najmniejszych kwiatów umieść te większe. Na końcu umieść dookoła bukietu liście.
5
Bukiet hortensji - przycinanie
Jak tylko otrzymasz okrągły kształt bukietu, przytnij łodygi do wymaganej długości i zwiąż za pomocą sznurka.
6
Bukiet ślubny - hortensja
Dodaj wstążkę i zwiąż w kokardę.
7
Bukiet ślubny - hortensja
Przechowuj bukiet w wodzie aż do ślubu. Hortensje nie lubią być w ostrym słońcu lub mrozie, więc staraj się trzymać je w temperaturze umiarkowanej, aż do wielkiego dnia.
Jak zrobić ozdobę na drzwi w kształcie serca?
Jak wybrać tort weselny?
Jakie zdjęcia trzeba zrobić na weselu?
Jak sprawić, aby ślub był wyjątkowy?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić bukiet z róż?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Po weselu księcia Williama i Kate Middleton wszystkie panny młode zapragnęły wyglądać tak jak ona. Dlaczego? Ponieważ...
Jak zrobić bukiet ślubny Kate Middleton?
Po weselu księcia Williama i Kate Middleton wszystkie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub