Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak zrobić bukiet z hortensji?
Jak zrobić bukiet z hortensji?

Jak zrobić bukiet z hortensji?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jeśli zdecydujesz się sama zrobić sobie bukiet ślubny, ułatw sobie zadanie i wybierz kwiaty, które są niezawodne. Hortensje są jednymi z najłatwiejszych kwiatów do zaaranżowania oraz ze względu na duże kwiaty wykonanie bujnego bukietu nie zajmuje zbyt wiele czasu. Dodatkowo hortensje nie są również zbyt drogie.
1

Kilka rzeczy do zapamiętania:

- Przy zbieraniu lub zakupie hortensji, wybieraj tylko jędrne i świeże kwiaty.
- Jeśli zrywasz kwiaty z ogrodu, zrób to wcześnie rano lub późno w nocy, kiedy mają najwięcej wilgoci.
- Jak tylko je zbierzesz lub kupisz kwiaty, należy umieścić je w wiadrze z ciepłą wodą.
- Jeżeli w którymkolwiek momencie kwiaty zaczną więdnąć, zanurz cały kwiat w ciepłej wodzie na około 15 minut, a powinien się ożywić. Jeśli nie, wyrzuć go.
- Po namoczeniu kwiatów przez noc, odżyw je, poprzez usunięcie większości liści (pomijając te, tuż za kwiatami).
- Umieść kwiaty w wiadrze z czystą, świeżą wodą.

2
Kwiaty hortensji
Będziesz potrzebować nożyczek, 5-8 łodyg hortensji (w zależności od tego jakiej są wielkości), sznurka lub rafii, 1,5 m wstążki.
3
Robienie bukietu
Dodawaj kwiaty do bukietu obracając go po dodaniu każdej łodygi. Największe kwiaty umieść po środku bukietu.
4
Bukiet hortensji
Dookoła najmniejszych kwiatów umieść te większe. Na końcu umieść dookoła bukietu liście.
5
Bukiet hortensji - przycinanie
Jak tylko otrzymasz okrągły kształt bukietu, przytnij łodygi do wymaganej długości i zwiąż za pomocą sznurka.
6
Bukiet ślubny - hortensja
Dodaj wstążkę i zwiąż w kokardę.
7
Bukiet ślubny - hortensja
Przechowuj bukiet w wodzie aż do ślubu. Hortensje nie lubią być w ostrym słońcu lub mrozie, więc staraj się trzymać je w temperaturze umiarkowanej, aż do wielkiego dnia.
Gdzie zrobić sesję zdjęciową? Pomysły na sesję ślubną
Jak zrobić bukiet kaskadowy?
Jak udekorować tort weselny?
Jak wnieść obrączki na nową drogę życia?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Twój bukiet jest istotną częścią garderoby ślubnej, prawie tak samo ważną jak twoja suknia, więc to logiczne, że chcesz...
Jak przechowywać bukiet ślubny?
Twój bukiet jest istotną częścią garderoby ślubnej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub