Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z kubeczków papierowych?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z kubeczków papierowych?

, ekspert Tipy.pl
 4.1/5 (71 ocen)
Oceń 
Polecamy słodką ozdobę wielkanocnego stołu, koszyczki z zajączkami, kurczakami i kolorowymi słodkimi pisankami. Możesz przygotowując świąteczny obiad ustawić na każdym talerzu koszyczek, ozdabiając go a tym samym wręczając swoim gościom śliczny koszyczek ze słodkościami.
Kubki papierowe, Bibuła zielona, biała i żółta, Giętki drut, Biały brystol, Zielona taśma klejąca, Dziurkacz, Mocny klej
1
Przytnij papierowy kubek, tak aby osiągnął wysokość około 5-6 cm.
2
Wytnij pasek z białego brystolu aby był około 2-3 cm szerszy od przyciętego kubka i długości takiej aby objął cały kubek dookoła i dodaj kilka mm więcej. Przyklej brystol dookoła kubka.
3
Dziurkaczem zrób po jednej dziurce po przeciwnych stronach doklejonego papieru blisko góry kubka, ale nie za blisko, aby się nie przerwał. Obklej drut zieloną taśmą. Przewlecz go tworząc uchwyt, zaginając jego końce aby się nie wysunęły.
4
Przygotuj kawałek bibuły podobnie jak wykonałaś opaskę z brystolu, ale około 3 cm szerszą, aby wystawała ponad kubek. Poskładaj i ponacinaj na drobne paseczki na połowie szerokości. Potem rozłóż i przyklej dookoła kubka.
5
wykonanie koszyczka
Aby zrobić rumianek złóż biały kawałek bibuły o bokach 5 x 10 cm, złóż na pół, potem połówkę na połówkę i raz jeszcze. Wytnij kształt płatka i rozłóż. Następnie z żółtej bibuły wytnij kółko o średnicy około 1 cm i przyklej na środku białego kwiatu. Przyklej kwiat do ucha koszyczka za pomocą dwustronnej taśmy klejącej.
Jak zrobić pleciony koszyczek wielkanocny z papieru?
Jak zrobić uszy królika?
Jak wyhodować owies na stół wielkanocny?
Jak zrobić owieczki z rolek po papierze toaletowym?
Wskazówki
  • Wykonując projekt wzoruj się zdjęciami.
 4.1/5 (71 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anuulla - 2010-03-31
Pięknie pozdro xd :D
kaluś - 2010-03-12
Przepiekne
Święta Wielkiej Nocy depczą nam już po piętach. Najwyższy więc czas, aby zabrać się za ostatnie przygotowania i...
Jak zrobić wypchanego zajączka wielkanocnego?
Święta Wielkiej Nocy depczą nam już po piętach. Najwyższy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub