Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z kubeczków papierowych?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z kubeczków papierowych?

, ekspert Tipy.pl
 4.1/5 (71 ocen)
Oceń 
Polecamy słodką ozdobę wielkanocnego stołu, koszyczki z zajączkami, kurczakami i kolorowymi słodkimi pisankami. Możesz przygotowując świąteczny obiad ustawić na każdym talerzu koszyczek, ozdabiając go a tym samym wręczając swoim gościom śliczny koszyczek ze słodkościami.
Kubki papierowe, Bibuła zielona, biała i żółta, Giętki drut, Biały brystol, Zielona taśma klejąca, Dziurkacz, Mocny klej
1
Przytnij papierowy kubek, tak aby osiągnął wysokość około 5-6 cm.
2
Wytnij pasek z białego brystolu aby był około 2-3 cm szerszy od przyciętego kubka i długości takiej aby objął cały kubek dookoła i dodaj kilka mm więcej. Przyklej brystol dookoła kubka.
3
Dziurkaczem zrób po jednej dziurce po przeciwnych stronach doklejonego papieru blisko góry kubka, ale nie za blisko, aby się nie przerwał. Obklej drut zieloną taśmą. Przewlecz go tworząc uchwyt, zaginając jego końce aby się nie wysunęły.
4
Przygotuj kawałek bibuły podobnie jak wykonałaś opaskę z brystolu, ale około 3 cm szerszą, aby wystawała ponad kubek. Poskładaj i ponacinaj na drobne paseczki na połowie szerokości. Potem rozłóż i przyklej dookoła kubka.
5
wykonanie koszyczka
Aby zrobić rumianek złóż biały kawałek bibuły o bokach 5 x 10 cm, złóż na pół, potem połówkę na połówkę i raz jeszcze. Wytnij kształt płatka i rozłóż. Następnie z żółtej bibuły wytnij kółko o średnicy około 1 cm i przyklej na środku białego kwiatu. Przyklej kwiat do ucha koszyczka za pomocą dwustronnej taśmy klejącej.
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
Jak zrobić pisankę - myszkę?
Wskazówki
  • Wykonując projekt wzoruj się zdjęciami.
 4.1/5 (71 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anuulla - 2010-03-31
Pięknie pozdro xd :D
kaluś - 2010-03-12
Przepiekne
Te urocze koszulki w kształcie kurczaczków doskonale ozdobią każdy wielkanocny stół. Pozwolą dłużej zachować...
Jak zrobić wielkanocne koszulki na jajka?
Te urocze koszulki w kształcie kurczaczków doskonale...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub