Tutaj jesteś: Nauka i Edukacja > Nauka > Korepetycje > Jak napisać dobre opowiadanie?
Jak napisać dobre opowiadanie?

Jak napisać dobre opowiadanie?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (197 ocen)
Oceń 
Zastanawiasz się jak napisać dobre opowiadanie? Nie wiesz od czego zacząć? Jeśli musisz napisać opowiadanie na lekcje języka polskiego lub po prostu pragniesz napisać opowiadanie do gazety, czy w innym celu, oto kilka wskazówek od czego zacząć i jak formułować swoje myśli, by były zrozumiałe dla czytelnika lub słuchacza.
długopis, kartka papieru
1
Jeśli pragniesz napisać dobre opowiadanie to kluczowym elementem jest dobranie odpowiedniego tematu. Musisz wiedzieć w jakiej tematyce czujesz się najlepiej. Jeśli uwielbiasz bajki i historie o tematyce dziecięcej, powinieneś najlepiej pisać opowiadania dla dzieci. Jeśli jesteś nastolatkiem lub po prostu dobrze znasz problemy, rozterki i przygody, jakie przeżywają młodzi ludzie, powinieneś pisać właśnie o nich. Jeżeli jednak myślisz, że w Twoim życiu dzieje się bardzo wiele i warto to przelać na papier, pisz o własnych przygodach, uczuciach, marzeniach i przemyśleniach. Jest to bardzo dobry pomysł, ponieważ najciekawsze opowiadania to te, które odzwierciedlają prawdziwe historie i sytuacje, a nawet postacie.
2
Jeśli wiesz już jaka tematyka najbardziej Cię interesuje i odzwierciedli Twoje umiejętności pisarskie, następnie powinieneś zastanowić nad zawężeniem tematu opowiadania. Na przykład możesz opisać historię dziewczyny, która próbuje swoich sił na scenie muzycznej lub napisać opowiadanie dotyczące grupki dzieci, które wyjechały na wakacje. Najważniejsze, by to co opisujesz było ujęte w ciekawą, porywającą i nieprzewidywalną historię. Niekiedy nawet niewielkie detale (takie jak wprowadzenie nowej postaci) mogą ulepszyć Twoje opowiadanie.
Darmowe programy do nauki języka niemieckiego
Jak nauczyć się brytyjskiego akcentu?
Jak nauczyć psa komendy
Jak napisać pracę licencjacką?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak się uczyć?
 5/5 (197 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak się szybko uczyć?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub