Tutaj jesteś: Motoryzacja > Utrzymanie Samochodu > Samodzielne Utrzymanie Samochodu > Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza do samochodu?
Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza do samochodu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jeśli w naszym samochodzie pojawił się brzydki zapach trzeba go wyeliminować, aby przyjemnie nam się w nim przebywało podczas jazdy. Nie oznacza to, że od razu musisz biec do sklepu po jakiś odświeżacz. Możesz wykorzystać rzeczy, które na pewno masz w domu i zrobić naturalny odświeżacz. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów. Wybierz jakiś dla siebie i wypróbuj.
1
OCET. Wypełnij zwykły kubek samochodowy do połowy octem. Pozostaw go otwartego w samochodzie na dzień lub dwa. Tylko się nie zapomnij i nie wypij! Ocet wchłonie niepożądany zapach. Dokładnie umyj później kubek po occie.
2
ZIARNA KAWY. Włóż ziarna kawy do jakiegoś pojemniczka i włóż na przykład pod siedzenie w samochodzie. Kawa pochłonie brzydki zapach.
3
SODA OCZYSZCZONA. Podobnie jak ocet, jest ona powszechnie znana z właściwości absorbujących różne zapachy. Wypróbuj ją więc w swoim samochodzie. Bonusem jest to, że sproszkowana soda nie rozleje Ci się w samochodzie, a z octem takie ryzyko się pojawia. Po prostu zakup sodę, otwórz ją i włóż na przykład pod siedzenie.
4
WĘGIEL DRZEWNY. Kolejny, naturalny pochłaniacz brzydkich zapachów, który warto wypróbować. Umieść małą torebkę z węglem w samochodzie i pozwól mu działać. Założę się, że nie podejrzewałeś węgla drzewnego o takie właściwości.
5
SKÓRKA Z CYTRYNY. Zetrzyj skórkę z cytryny, umieść ją w jakimś pojemniczku, a pojemniczek postaw w samochodzie pod siedzeniem. Niech działa.
6
ŚWIECZKI I MYDŁA ZAPACHOWE. Wybierz jakieś w swoim ulubionym zapachu. Włóż je do lnianego woreczka lub jakiejś siateczki, aby zapach mógł się wydostać i pozostaw w samochodzie.
Jak usunąć rdzę z samochodu?
Jak wyczyścić reflektory samochodowe?
Jak wybrać i zamontować głośniki samochodowe?
Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

krokodyl - 2011-09-23
Swego czasu umieszczałam w samochodzie ziarenka kawy:) Do czasu,że o jednym zapomniałam i w cudowny sposób przywarło ono do bocznej "kieszeni". Teraz wolę zawieszki zapachowe, niektóre są naprawdę fajne np te z YC ( w Polsce trudno je dostać, ale widziałam je na zapachdomu.pl)
Szkodliwe substancje chemiczne i odświeżacz powietrza nie powinny iść w parze. Lecz niestety większość zakupionych w...
Szkodliwe substancje chemiczne i odświeżacz powietrza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub