Tutaj jesteś: Motoryzacja > Utrzymanie Samochodu > Samodzielne Utrzymanie Samochodu > Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza do samochodu?
Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza do samochodu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jeśli w naszym samochodzie pojawił się brzydki zapach trzeba go wyeliminować, aby przyjemnie nam się w nim przebywało podczas jazdy. Nie oznacza to, że od razu musisz biec do sklepu po jakiś odświeżacz. Możesz wykorzystać rzeczy, które na pewno masz w domu i zrobić naturalny odświeżacz. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów. Wybierz jakiś dla siebie i wypróbuj.
1
OCET. Wypełnij zwykły kubek samochodowy do połowy octem. Pozostaw go otwartego w samochodzie na dzień lub dwa. Tylko się nie zapomnij i nie wypij! Ocet wchłonie niepożądany zapach. Dokładnie umyj później kubek po occie.
2
ZIARNA KAWY. Włóż ziarna kawy do jakiegoś pojemniczka i włóż na przykład pod siedzenie w samochodzie. Kawa pochłonie brzydki zapach.
3
SODA OCZYSZCZONA. Podobnie jak ocet, jest ona powszechnie znana z właściwości absorbujących różne zapachy. Wypróbuj ją więc w swoim samochodzie. Bonusem jest to, że sproszkowana soda nie rozleje Ci się w samochodzie, a z octem takie ryzyko się pojawia. Po prostu zakup sodę, otwórz ją i włóż na przykład pod siedzenie.
4
WĘGIEL DRZEWNY. Kolejny, naturalny pochłaniacz brzydkich zapachów, który warto wypróbować. Umieść małą torebkę z węglem w samochodzie i pozwól mu działać. Założę się, że nie podejrzewałeś węgla drzewnego o takie właściwości.
5
SKÓRKA Z CYTRYNY. Zetrzyj skórkę z cytryny, umieść ją w jakimś pojemniczku, a pojemniczek postaw w samochodzie pod siedzeniem. Niech działa.
6
ŚWIECZKI I MYDŁA ZAPACHOWE. Wybierz jakieś w swoim ulubionym zapachu. Włóż je do lnianego woreczka lub jakiejś siateczki, aby zapach mógł się wydostać i pozostaw w samochodzie.
Jak usunąć rdzę z samochodu?
Jak wybrać i zamontować głośniki samochodowe?
Jak wyczyścić reflektory samochodowe?
Jak usunąć wilgoć z samochodu?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

krokodyl - 2011-09-23
Swego czasu umieszczałam w samochodzie ziarenka kawy:) Do czasu,że o jednym zapomniałam i w cudowny sposób przywarło ono do bocznej "kieszeni". Teraz wolę zawieszki zapachowe, niektóre są naprawdę fajne np te z YC ( w Polsce trudno je dostać, ale widziałam je na zapachdomu.pl)
Czy wiesz, że większość odświeżaczy do powietrza zawiera szkodliwe substancje, których nie należy wdychać? Substancje...
Jak zrobić domowy odświeżacz powietrza?
Czy wiesz, że większość odświeżaczy do powietrza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub