Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak zrobić kwiatka ze wstążki?
Jak zrobić kwiatka ze wstążki?

Jak zrobić kwiatka ze wstążki?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Kwiatek z wstążki jest bardzo praktyczny i wyjątkowo prosty w wykonaniu. W kilka chwil możesz zrobić sobie naprawdę piękną ozdobę na włosy czy ubranie. Kilka niezbędnych materiałów, chwila cierpliwości i prezent dla kogoś gotowy. Przekonaj się sama.
wstążeczka, dość szeroka, igła, nitka w kolorze wstążki lub specjalna cieniutka żyłka, nożyczki, kawałek filcu.
1
wstążka na kwiatek
Utnij około 3-4 m wstążki.
2
Za pomocą nitki lub żyłki zafastryguj wstążkę z jednej strony tuż przy krawędzi.
3
marszczenie wstążeczki
Następnie zacznij marszczyć wstążeczkę. Zabezpiecz ją supełkiem, aby się nie wyprostowała.
4
zawijanie wstrążeczki
Następnie zaczynając od jednej z krawędzi (tej 'końcowej' z nitką) zacznij zwijać wstążeczkę. Zabezpiecz środek tej powstającej spirali nitką, którą fastrygowałaś wcześniej wstążkę.
5
owijanie wstążeczki w kwiatek
Powoli owijaj wstążeczkę wokoło fastrygowaną stroną dodając kolejne warstwy. Zszywaj na prosto.
6
robienie kwiatka z wstążeczki
Kontynuuj owijanie i szycie. Staraj się, aby spód wychodził Ci na płasko.
7
zakańczanie kwiatka z wstążki
Gdy dojdziesz do końca włóż delikatnie końcówkę pod spód. Zaszyj.
8
wykańczanie kwiatka z wstążki
Odmierz teraz ile pod kwiatkiem zajmuje szycie i wytnij kółko tej wielkości z filcu, aby zakryć to miejsce. Dodatkowo wytnij pasek poziomy długości kółka z filcu.
9
kwiatek z wstążki widok z tyłu
Przyszyj ten pasek na kółko i przyklej wszystko do spodu paska. Pasek przyda Ci się, aby zaczepić o niego wsuwkę i wpiąć kwiatka we włosy, lub zaczepić agrafkę i przypiąć go to bluzki.
10
gotowy kwiatek z wstążki
A oto gotowy kwiatek.
Jak zrobić kronikę rodzinną?
Jak zrobić pamiętnik?
Jak ozdobić doniczkę?
Jak zrobić szorty?
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Oto instrukcja na zrobienie bardzo prostego kwiatka z organzy, choć tak naprawdę każdy lekki, zwiewny materiał podobny...
Jak zrobić kwiatka z organzy?
Oto instrukcja na zrobienie bardzo prostego kwiatka z organzy, choć tak naprawdę każdy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub