Jak rozpoznać przyjaciela?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (1 ocen)
Oceń 
Zawsze dobrze jest mieć przyjaciół wokół siebie. Istnieją oznaki prawdziwej przyjaźni. Jeśli chcesz sprawdzić, czy dziewczyna, którą uważasz za prawdziwą przyjaciółkę naprawdę nią jest, poniższe wskazówki powinny Ci w tym pomóc.
1

Jest zawsze przy Tobie, kiedy jej potrzebujesz.

Zawsze kiedy jesteś w potrzebie, Twoja przyjaciółka jest tuż obok Ciebie. W jednym momencie potrafi rzucić dla Ciebie wszystko, cokolwiek by to nie było. Nigdy nie wyśmiewa się z Twoich problemów i zawsze wysłuchuje co masz do powiedzenia.

2

Nie umawia się z chłopakiem, który Ci się podoba.

Prawdziwa przyjaciółka nie umawia się z osobą, o której wie, że Ci się podoba. Dlatego nigdy nie ukrywaj przed przyjaciółką swoich sympatii.

3

Nie umawia się z Twoim byłym bez pytania Cię o zdanie.

Jeśli Twoja przyjaciółka umawia się z chłopakiem, z którym dopiero się rozstałaś, jest to oznaką fałszywej przyjaźni. Ponieważ mogli wejść w relację, podczas kiedy byliście jeszcze razem.

4

Opowiada o Tobie miłe historie.

Prawdziwy przyjaciel lubi sprawiać niespodzianki. Jeśli usłyszałaś miłą historię o sobie lub przeczytałaś w magazynie cytat dotyczący waszej przyjaźni, możesz mieć pewność, że wasze relacje są prawdziwe.

Jak kogoś poznać przez Internet?
Jak pokazać dziewczynie że ci się podoba?
Jak rozpoznać bratnią duszę?
Jak przeprosić chłopaka?
strona 1 z 2następna >
 3/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

arimor - 2013-02-04
Moim zdaniem przyjaciółkę/przyjaciela najłatwiej poznasz po tym, czy autentycznie cieszy się z Twoich sukcesów. Jeśli widzisz, że denerwują go Twoje małe lub większe radości, to nie jest Twój przyjaciel. Poza tym przyjaciółka będzie też pamiętać o czym opowiadałaś jej ostatnio, będzie wiedziała, co się wydarzyło. Jesli o tym zapomni, znaczy, że nie słuchała Cię wystarczająco uważnie.
Dobry przyjaciel to taka osoba, która nie tylko pocieszy jak jest źle ale także jest dyskretny i będzie potrafił...
Jak być przyjacielem godnym zaufania?
Dobry przyjaciel to taka osoba, która nie tylko pocieszy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub