Jak rozpoznać przyjaciela?

Jak rozpoznać przyjaciela?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (1 ocen)
Oceń 
Zawsze dobrze jest mieć przyjaciół wokół siebie. Istnieją oznaki prawdziwej przyjaźni. Jeśli chcesz sprawdzić, czy dziewczyna, którą uważasz za prawdziwą przyjaciółkę naprawdę nią jest, poniższe wskazówki powinny Ci w tym pomóc.
1

Jest zawsze przy Tobie, kiedy jej potrzebujesz.

Zawsze kiedy jesteś w potrzebie, Twoja przyjaciółka jest tuż obok Ciebie. W jednym momencie potrafi rzucić dla Ciebie wszystko, cokolwiek by to nie było. Nigdy nie wyśmiewa się z Twoich problemów i zawsze wysłuchuje co masz do powiedzenia.

2

Nie umawia się z chłopakiem, który Ci się podoba.

Prawdziwa przyjaciółka nie umawia się z osobą, o której wie, że Ci się podoba. Dlatego nigdy nie ukrywaj przed przyjaciółką swoich sympatii.

3

Nie umawia się z Twoim byłym bez pytania Cię o zdanie.

Jeśli Twoja przyjaciółka umawia się z chłopakiem, z którym dopiero się rozstałaś, jest to oznaką fałszywej przyjaźni. Ponieważ mogli wejść w relację, podczas kiedy byliście jeszcze razem.

4

Opowiada o Tobie miłe historie.

Prawdziwy przyjaciel lubi sprawiać niespodzianki. Jeśli usłyszałaś miłą historię o sobie lub przeczytałaś w magazynie cytat dotyczący waszej przyjaźni, możesz mieć pewność, że wasze relacje są prawdziwe.

Jak przeprosić dziewczynę?
Jak zdobyć przyjaciół?
Jak pokazać dziewczynie że ci się podoba?
Jak uwieść przyjaciółkę?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak rozpoznać przyjaźń?
 3/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

arimor - 2013-02-04
Moim zdaniem przyjaciółkę/przyjaciela najłatwiej poznasz po tym, czy autentycznie cieszy się z Twoich sukcesów. Jeśli widzisz, że denerwują go Twoje małe lub większe radości, to nie jest Twój przyjaciel. Poza tym przyjaciółka będzie też pamiętać o czym opowiadałaś jej ostatnio, będzie wiedziała, co się wydarzyło. Jesli o tym zapomni, znaczy, że nie słuchała Cię wystarczająco uważnie.
Wszyscy marzymy o przyjaźni, miłości i zrozumieniu drugiej osoby. Można to osiągnąć poprzez znalezienie swojej bratniej...
Jak rozpoznać bratnią duszę?
Wszyscy marzymy o przyjaźni, miłości i zrozumieniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub