Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn
Jak zachowywać się na pierwszej randce?  Porady dla dziewczyn

Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn

, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Pierwsza randka to zawsze wielka radość, olbrzymie podniecenie, ale i stres. Nie istnieje oczywiście gotowy przepis na udane spotkanie, ale poukładanie sobie w głowie chociaż mniej więcej jego przebiegu, może nam w znacznym stopniu pomóc w opanowaniu nerwów.
1
2
W końcu się doczekałaś… już od tygodnia czekałaś na ten telefon i nareszcie zadzwonił. Przede wszystkim, gdy tylko zorientujesz się kto jest po drugiej stronie słuchawki i że prawdopodobnie dzwoni po to, aby zaproponować spotkanie, opanuj emocje. Weź bardzo głęboki oddech, uspokój drżenie i spokojnie wysłuchaj co facet ma do powiedzenia, a gdy skończy najspokojniejszym głosem na jaki tylko cię stać zgódź się na randkę i uprzejmie się pożegnaj. Gdy odłożysz słuchawkę możesz swobodnie zacząć chichotać, skakać i krzyczeć ze szczęścia. Chodzi o to, aby nie pokazać mu jak bardzo wyczekiwałaś tego telefonu.
3
Jeden z najpoważniejszych kobiecych problemów przed randką to ubiór. Najpierw pomyśl, gdzie idziecie, ponieważ oczywistym jest, że jeśli wybieracie się na mecz, to nie założysz szpilek i sukni, a z kolei do teatru nie wybierzesz się w dżinsach. Zakładając jednak, że wybieracie się tradycyjnie do restauracji, pamiętaj, aby ubrać się ładnie, ale zachować umiar. Proste, ale dopasowane spodnie, do tego ładna bluzka, żakiet i szpilki są bezpiecznym zestawem, który można dowolnie przekształcać i dopasowywać do każdego.
Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
Jak się zachować na randce w kinie?
Jak umówić się z dziewczyną?
Jak zaimponować chłopakowi?
strona 1 z 2następna >
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nieważne jakimi uczuciami darzysz drugą osobę, zawsze pragniesz zakończyć pierwszą randkę w sposób, który zasygnalizuje...
Jak zachowywać się na pierwszej randce?
Nieważne jakimi uczuciami darzysz drugą osobę, zawsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub