Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn
Jak zachowywać się na pierwszej randce?  Porady dla dziewczyn

Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn

, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Pierwsza randka to zawsze wielka radość, olbrzymie podniecenie, ale i stres. Nie istnieje oczywiście gotowy przepis na udane spotkanie, ale poukładanie sobie w głowie chociaż mniej więcej jego przebiegu, może nam w znacznym stopniu pomóc w opanowaniu nerwów.
1
2
W końcu się doczekałaś… już od tygodnia czekałaś na ten telefon i nareszcie zadzwonił. Przede wszystkim, gdy tylko zorientujesz się kto jest po drugiej stronie słuchawki i że prawdopodobnie dzwoni po to, aby zaproponować spotkanie, opanuj emocje. Weź bardzo głęboki oddech, uspokój drżenie i spokojnie wysłuchaj co facet ma do powiedzenia, a gdy skończy najspokojniejszym głosem na jaki tylko cię stać zgódź się na randkę i uprzejmie się pożegnaj. Gdy odłożysz słuchawkę możesz swobodnie zacząć chichotać, skakać i krzyczeć ze szczęścia. Chodzi o to, aby nie pokazać mu jak bardzo wyczekiwałaś tego telefonu.
3
Jeden z najpoważniejszych kobiecych problemów przed randką to ubiór. Najpierw pomyśl, gdzie idziecie, ponieważ oczywistym jest, że jeśli wybieracie się na mecz, to nie założysz szpilek i sukni, a z kolei do teatru nie wybierzesz się w dżinsach. Zakładając jednak, że wybieracie się tradycyjnie do restauracji, pamiętaj, aby ubrać się ładnie, ale zachować umiar. Proste, ale dopasowane spodnie, do tego ładna bluzka, żakiet i szpilki są bezpiecznym zestawem, który można dowolnie przekształcać i dopasowywać do każdego.
Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Jak umówić się z dziewczyną?
5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy
strona 1 z 2następna >
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Na pierwszej randce musimy wyglądać wspaniale. To od niej zależy czy randka ta okaże się pierwszą czy może również...
Jak wyglądać świetnie na pierwszej randce?
Na pierwszej randce musimy wyglądać wspaniale. To od...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub