Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Moda Ślubna > Fryzury Ślubne > Jaka fryzura na ślub? Krótkie fryzury ślubne

Jaka fryzura na ślub? Krótkie fryzury ślubne

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (291 ocen)
Oceń 
Jeśli przygotowujesz się do ślubu i wesela z pewnością musiałaś już zacząć myśleć o odpowiedniej fryzurze. Tradycyjne fryzury ślubne, o których pisałam w innym artykule to uczesania odpowiednie dla długich włosów. Kiedyś nie do pomyślenia było, by panna młoda, czy kobieta niezamężna miała krótkie włosy. Dziś jest jednak zupełnie inaczej i choć zapewne rodzina załamuje ręce i próbuje wywierać presję na tobie to nie musisz zapuszczać włosów, by w dzień ślubu wyglądać pięknie. Dam ci kilka rad i pokażę kilka modeli fryzur ślubnych dla krótkich włosów.
1
krótkie ciemne włosy - fryzura ślubna
Jeśli masz krótkie rzadkie włosy to radzę ci byś zrezygnowała z welonu. On się po prostu nie utrzyma na twojej głowie, a nawet jeśli będzie się przez chwilę trzymał to wesele zmieni się dla ciebie w ciąg poprawek i nieustanne myślenie o tym jak wygląda moja głowa. Jeśli rodzina nie akceptuje braku welonu lub ty sama bardzo chcesz być w welonie spróbuj zamienić go po ślubie na inną ozdobę głowy. Może to być na przykład biały kwiat. Szczególnie ciemne, cienkie krótkie włosy wyglądają bardzo ładnie, gdy zdobi je taki pojedynczy biały akcent. Powinnaś natomiast unikać zastępowania welonu tysiącem drobnych białych spineczek rozsianych dookoła głowy. Lepiej zastosować jeden wyraźny akcent, który przykuje uwagę widza.
2
krótka blond fryzura ślubna
Blond włosy bardzo ładnie prezentują się ze srebrnymi dodatkami. Jeśli masz krótkie, jasne włosy użyj raczej srebrnej opaski czy diademu, ponieważ biały kwiatek zleje się z jasną barwą twojej głowy. Srebro możesz połączyć z bielą, ale znów obowiązuje tu zasada raczej jeden, dwa elementy niż upstrzenie całej głowy dodatkami.
Krótkie włosy nie muszą być gorsze od długich, często krótka fryzura wspaniale oddaje kształt głowy panny młodej.
Jak zrobić ślubną opaskę do włosów?
Jak dobrać fryzurę do sukni ślubnej?
Jak sikać w sukience ślubnej?
50 niebanalnych bukietów bez kwiatów
Wskazówki
  • Krótkie fryzury ślubne powinny stanowić jedność z biżuterią, a zwłaszcza z kolczykami. Jeśli wybrałaś delikatną fryzurę np. z lekko podkręconymi włosami dobierz do niej małe perełki w uszach, jeśli natomiast twoja fryzura jest awangardowa, wybierz równie odjazdowe kolczyki, z białymi elementami. Pamiętaj jednak by nie stosować podwójnej asymetrii. Jeśli twoja fryzura jest asymetryczna to możesz dobrać i inne asymetryczne elementy, ale nie odwracaj kierunku tej asymetrii.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (291 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub