Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Stylizacja fryzur > jak zrobić fale na włosach?
jak zrobić fale na włosach?

jak zrobić fale na włosach?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Sztywno ułożone loki lub włosy od linijki wyszły z mody. Obecnie na szczycie stoją włosy falowane, stanowiące tzw. artystyczny nieład: ni to loki ni proste. Wiele osób posiada taki typ włosa i jest z tego niezadowolona. Codziennie używa prostownicy, a gdy spadnie deszcz, boi się wyjść na ulicę, by pod wpływem wilgoci włosy nie zaczęły się kręcić i wywijać. Jest to duży błąd. Są bowiem osoby, które robią wszystko, by ich włosy się falowały. Nie jest to wcale łatwe. Wiadomo jak zrobić loki i wyprostować włosy, ale fale? Jak uzyskać odpowiedni efekt? Do lektury artykułu zapraszam zarówno tych, którzy chcą uzyskać efekt fal, jak i tych, którzy mają falowane włosy, ale chcą je trochę "ujarzmić".
gumki, spinki, falownica
1
Jak właściwie uzyskać efekt fal? Wiele z nas z pewnością sięgnie po duże loki, mając nadzieję na ładne podkręcenie. Muszę Was jednak ostrzec, nic z tego nie będzie, jeżeli macie długie włosy. Loki o dużej średnicy nadają się bowiem do krótkich włosów, w celu ich podwinięcia.
Zapamiętajmy więc - o lokach z dużą średnicą w celu uzyskania fal zapominamy!
2
Szybkim sposobem na uzyskanie fal jest falownica. Pozwoli nam ona sprawić, że nasza fryzura będzie dokładna. Za jej pomocą możemy też uzyskać efekt jak z lat dwudziestych XX w., gdyż falownica jest bazowana na słynnym urządzeniu przypominającym nożyce, które nagrzane robiły fale na włosach.
Inną opcją są fale w nieładzie, które również możemy uzyskać za pomocą tego sprzętu.
Jeśli jednak chcemy miękkie fale, coś w stylu dużych loków, to nie uda nam się sprawić falownicą by włosy tak wyglądały. Jak to zrobić?
3
Aby uzyskać miękkie fale zamiast falownicy lepiej zróbmy je podobnie jak loki. Możemy np. zakręcić włosy na papiloty, ale nie trzymać ich za długo. Można też spróbować lekko rozprostować zakręcone włosy. Innym sposobem jest zwykła gumka lub spinka. Możemy zrobić na głowie minikoczki - skręcić spore pasma włosów i spiąć je spinkami lub związać gumkami. Po jakimś czasie rozplączmy konstrukcie i rozczeszmy delikatnie włosy, tak, by falowały.
Jak zrobić prostego koka?
Jak używać wałków do włosów?
Jak poprawić jakość snu?
Jak zakręcić włosy na termolokach?
Wskazówki
  • Podobny efekt jak falownicą możemy uzyskać przez zrobienie dobieranego warkocza lub 3 warkoczy na głowie. Zaplećmy je na lekko wilgotnych włosach i pozostawmy na noc. Rano rozplećmy i ułóżmy włosy.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić delikatne fale?
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz proste, przyklapnięte włosy? Chcesz im nadać trochę życia? Pofaluj je, a twoja fryzura zyska zaskakujący blask i...
Jak zrobić fale na włosach?
Masz proste, przyklapnięte włosy? Chcesz im nadać trochę życia? Pofaluj je, a twoja...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub