Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Stres > Jak być silnym psychicznie?
Jak być silnym psychicznie?

Jak być silnym psychicznie?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (19 ocen)
Oceń 
Siła, bez względu na to, w jaki sposób się objawia, to coś o czym wiele ludzi marzy. Niektórzy pracują fizycznie, aby zdobyć siłę, a niektórzy pragną zdobyć silną wiedzę, kształcąc się. Są jednak osoby, których marzeniem jest siła psychiczna. Czasami wydaje się, że jest ona najważniejsza. Bez tej wewnętrznej, inne formy siły tak naprawdę nie mają znaczenia. Nie każdy jednak potrafi ją rozwinąć. Tak czy inaczej, nie ważne w jakim wieku jesteś, albo na jakim etapie życia, nigdy nie jest za późno na zdobycie siły psychicznej.
1

Uwierz w coś.

Wszyscy mamy swoje granice. Nie ma nic złego w przyznaniu się, że brakuje Ci wewnętrznej siły. Dla wielu ludzi siła oznacza wiarę. Może to być wiara w Boga, wszechświat, dobroć ludzi, naturalny bieg rzeczy, lub w cokolwiek, co pozwoli rozwijać w Tobie wewnętrzną siłę.

2

Trzymaj się blisko tych, którzy Cię inspirują.

Relacje, które budujesz i utrzymujesz mogą mieć wpływ na Twoje życiowe perspektywy. Jeśli spędzasz czas w towarzystwie ludzi cynicznych i negatywnie nastawionych, możesz stać się jak oni. Staraj się przebywać wśród ludzi pozytywnych i silnych wewnętrznie, mając nadzieje, że ich wpływ udzieli się również Tobie.

3

Ucz się ze swojego doświadczenia.

Twoje życiowe doświadczenia, to lekcje, które powinno się pamiętać. Wszelkie błędy przestają być błędami jeśli zaczniesz wyciągać z nich wnioski. Pozytywne doświadczenia wzmacniają Twoją dotychczasową wiedzę. Otwórz swoje zmysły i przygotuj się na naukę, która pozwoli Ci stać się osobą silną psychicznie.

Jak leczyć depresję metodami naturalnymi?
Jak uniknąć stresu?
Jak  zapanować nad stresem podczas pracy?
Jak radzić sobie ze stresem?
Wskazówki
  • Musisz sobie uświadomić, że rozwijanie silnej psychiki nie jest zadaniem łatwym. Możesz doświadczyć sporo bólu i niepewności, z powodu zachodzący zmian w Twoim życiu. Jednak wiedz, że każde zrealizowane wyzwanie, każdy zwyczaj, który zmieniasz i każda nauka, oznaczają psychikę, która rośnie w siłę.
strona 1 z 3następna >
 3.5/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

natalia - 2014-05-12
musze byc silna... silna ponad wszystko.. bo zasługuje na najelepsze//, starałam się najbardziej. on nie.// ile mozna.. musze byc teraz silna.
To prawda, że te czasem najdrobniejsze rzeczy mogą nam przynieść najwięcej radości. Widok ptaszka siadającego na...
Jak się dobrze czuć?
To prawda, że te czasem najdrobniejsze rzeczy mogą nam przynieść najwięcej radości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub