Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Depilacja woskiem > Jak depilować okolice bikini?

Jak depilować okolice bikini?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Lato jest bardzo wymagającą pora roku dla kobiet. Letnie ubrania i skąpe stroje kąpielowe wymagają absolutnie gładkiego i pozbawionego owłosienia ciała. Depilacja nóg i ewentualnie rąk, w większości nie przysparza nam problemu i każda z nas ma już wybrany, ulubiony sposób. Problem zaczyna się, gdy należy usunąć owłosienie z bardziej delikatnych okolic jak bikini. Stajemy wtedy przed dylematem, czy wydepilować się bezboleśnie ale krótkotrwale, czy natomiast pocierpieć i pozbyć się włosów na dłużej, a przy okazji nie podrażnić delikatnej skóry.
1
Najprostszym sposobem jest oczywiście zwykła, ręczna maszynka do golenia. Jest to metoda szybka i bezbolesna (pod warunkiem, że zachowujemy ostrożność), jednak musimy być świadomi faktu, że włoski już najprawdopodobniej na drugi dzień zaczną odrastać.
2
Jeśli wolimy golarkę elektryczną, zwróćmy szczególną uwagę na to, czy jest ona zaopatrzona w specjalną głowicę do golenia okolic bikini. Głowica taka zapewnia delikatne golenie i właściwie zabezpiecza skórę przed podrażnieniami i skaleczeniami.
3
Wiele kobiet wybiera specjalnie kremy, żele i pianki, które przeznaczone są specjalnie do delikatnej skóry. Mają one łączyć w sobie najważniejsze zalety, czyli bezbolesność i stosunkowo długotrwały rezultat, dodatkowo dzięki depilacji kremem unikniemy wrastania włoków w skórę. Żele i kremy, rozpuszczają keratynę włosa i tym samym usuwają tą jego część, która wystaje ponad skórę. Minusem tej metody, jest fakt, że kosmetyki do depilacji mogą poważnie uczulać, dlatego należy wcześniej przeprowadzić test alergiczny, jeśli nie chcemy później cierpieć.
Jak regulować brwi za pomocą szablonu?
Jak depilować miejsca intymne?
Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku
Jak golić miejsca intymne?
strona 1 z 2następna >
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Basia - 2014-01-07
"Pastę doprowadza się do konsystencji plasteliny, niewielką kulkę przyciska się do owłosionej skóry i przeciąga kilka razy palcem w kierunku wzrostu włosów, aby dokładnie zatopiły się w masie. Później jak przy wosku, chwyta się końcówkę zastygłej masy i odrywa zdecydowanym ruchem pod włos" - przy paście cukrowej postępuje się odwrotnie niż w przypadku wosku i wyrywa włosy w kierunku ich wzrostu, nie pod włos! Między innymi dlatego jest delikatniejsza i zmniejsza ryzyko wrastania włosków - nie niszczymy "tunelu" (:P), w którym rósł.
MalutkaToJa - 2013-03-29
Zawsze przed depilacją plastrami warto posypać skórę pudrem dla dzieci wtedy wosk nie przyklei się do niej i ból będzie mniejszy.
Golenie okolic bikini może zniechęcić niejedną z nas, zwłaszcza jeśli skóra łato ulega podrażnieniom. Podpowiadam...
Jak golić miejsca intymne?
Golenie okolic bikini może zniechęcić niejedną z nas, zwłaszcza jeśli skóra łato...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub