Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Impotencja > Naturalne sposoby na potencję
Naturalne sposoby na potencję

Naturalne sposoby na potencję

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Wielu panów boryka się z zaburzeniami erekcji, choć bardzo nie wielu chce się do tego przyznać. Najczęściej w takiej sytuacji udają się oni do apteki w celu zakupienia środków farmakologicznych, które działają szybko, ale jednorazowo. Warto więc już po pierwszych objawach takich problemów, przyjrzeć się stylowi naszego życia i zmienić go tak, aby działał na nasza korzyść. Naturalne afrodyzjaki mogą działać długo i równie skutecznie jak leki, dajmy więc szansę naturze.
1
Najpopularniejszymi afrodyzjakami, znanymi m.in. z popularnych filmów są owoce morza. Są one idealnym pomysłem na wspólną kolację, pyszne, zdrowe i namiętne. Niestety w Polsce nadal nie są one zbyt popularne, głownie z powodu trudności z dostępem do świeżych owoców morza oraz ich wysokiej ceny. Zawsze pozostają nam jednak mrożonki, które przy odrobinie umiejętności można przyrządzić w bardzo smaczny sposób.
2
Nieocenionym źródłem prawie wszystkich witamin jest najzwyklejsze jajko. Niektórzy uważają, że najlepsze efekty daje zjedzenie surowego jaja, jednak nie musimy się aż tak poświęcać i możemy spożyć lekko ścięte na patelni.
3
Owoce wspaniale działają, dodając energii, a przy okazji stanowiąc wyszukaną erotyczną zabawkę. Wiele osób uważa, że spożywanie słodkich owoców, poprawia znacznie smak kobiecych soków i męskiej spermy, może warto spróbować, a później to sprawdzić. Panowie natomiast mogą przygotować sałatkę owocową, która jest wybitnie prosta w przyrządzeniu, a podana kobiecie na kolację do łóżka, sprawi że z pewnością postanowi ona okazać swoją wdzięczność.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Afrodyzjaki w kuchni
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub