Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zakochanie > Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?
Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (204 ocen)
Oceń 
Słyszałam wielokrotnie od moich znajomych, które spotkały faceta, a seks z nim był po prostu rewelacyjny. Niestety rozczarowały się po krótkim czasie, gdy okazało się, że on dzwoni tylko wtedy, gdy ma ochotę na małe bzykanko. Niestety faceci niekiedy mają takie płytkie podejście. Wiążą się z kobietą, tylko ze względu na regularny seks, mając nadzieję że gdzieś po drodze poznają kobietę którą pokochają. Jeżeli chcesz sprawdzić czy facetowi którego ostatnio poznałaś nie chodzi tylko o jedno, przeczytaj ten artykuł.
9

Nie jecie razem

Para która je razem pozostaje razem na zawsze. Wspólny posiłek potrafi bardzo zbliżyć do siebie. W momencie, gdy jecie razem wytwarza się hormon szczęścia co ułatwia prowadzenie miłej rozmowy.

10

Prysznic po seksie

Zazwyczaj po seksie masz ochotę odpocząć, przytulić się do drugiej osoby i porozmawiać. To normalne jeśli jesteś zakochana. Jeżeli on zaraz po seksie wskakuje pod prysznic i zbiera się do wyjścia, sytuacja jest oczywista. Nie łudź się i nie tłumacz sobie jego zachowania.

11

Nie rozmawia z tobą

Jedyne miejsce i czas kiedy możecie porozmawiać to sypialnia. Nie ma ochoty po prostu z tobą pogadać w innym czasie. Nie ma nawet ku temu okazji bo widzicie się tylko w sypialni.

12

Nie wiesz nic na jego temat

Jedyne co wiesz o nim to numer jego telefonu komórkowego. Zresztą gdy do niego dzwonisz w ciągu dnia nie ma czasu z tobą rozmawiać zbywając cię obowiązkami w pracy czy czymkolwiek innym ale cię zbywa.

13

Tylko seks

Nie oszukuj się, jedyne co was łączy to seks i nic więcej.

14

Unika cię w miejscach publicznych

Widziałaś go z daleka w centrum handlowym i jesteś pewna, że on też cię dostrzegł ale zanim zdarzyłaś zareagować zniknął z pola widzenia. Gdy mu o tym powiedziałaś kategorycznie zaprzeczył, że był tam gdzie go widziałaś.

15

Jest z tobą tylko wtedy gdy uprawiacie seks

Niestety to brutalne ale jeżeli widzisz go tylko będąc na nim lub pod nim to pewne, że on chce cię widzieć tylko w takich sytuacjach. Nie oszukuj się.

Wskazówki
  • Myślę, że odczytanie prawdziwych intencji mężczyzny nie jest wcale takie trudne. Przede wszystkim twoja intuicja wiele ci podpowie na samym początku. Jeżeli jesteś zwolenniczką seksu bez zobowiązań to nie widzę w tym nic złego. Jeżeli z kolei łudzisz się że facet z którym sypiasz, będzie tym z którym spędzisz resztę życia to musisz zakończyć ten związek.
< poprzedniastrona 3 z 3
 5/5 (204 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Masz numer gg chłopaka i chcesz umówić się z nim na randkę, ale nie wiesz jak? Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz...
Jak poderwać chłopaka przez gg?
Masz numer gg chłopaka i chcesz umówić się z nim na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub