Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zakochanie > Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?
Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (204 ocen)
Oceń 
Słyszałam wielokrotnie od moich znajomych, które spotkały faceta, a seks z nim był po prostu rewelacyjny. Niestety rozczarowały się po krótkim czasie, gdy okazało się, że on dzwoni tylko wtedy, gdy ma ochotę na małe bzykanko. Niestety faceci niekiedy mają takie płytkie podejście. Wiążą się z kobietą, tylko ze względu na regularny seks, mając nadzieję że gdzieś po drodze poznają kobietę którą pokochają. Jeżeli chcesz sprawdzić czy facetowi którego ostatnio poznałaś nie chodzi tylko o jedno, przeczytaj ten artykuł.
1

Seks za każdym razem

Za każdym razem kiedy się widzicie on dąży do jednego. Nie zaprasza cię do kina, nie bierze do znajomych, tylko prosto do swojego łóżka.

2

Przychodzi tylko w nocy

Zazwyczaj jak dzwoni z propozycją spotkania to najwcześniej kiedy może do ciebie zaglądnąć to 22 w nocy. Ogólnie jest bardzo zapracowany i nadmiar obowiązków nie pozwala mu na spotkania we wcześniejszej godzinie.

3

Nigdzie cię nie zaprasza

Nie poznałaś jeszcze jego znajomych, nie byliście razem w kinie czy gdziekolwiek gdzie jest więcej osób niż ty i on. Najchętniej zabiera cię do swojej sypialni lub przyjeżdża do ciebie i oczywiście wasze spotkania kończą się w łóżku.

4

Nie mówi o rodzinie i znajomych

Nigdy nie słyszałaś nic na temat jego rodziny czy znajomych. Nie wiesz czy ma rodzeństwo i kumpli z którymi spotyka się na piwo. Jeżeli tak, to jest proste - on nie ma ochoty cię wtajemniczać bo i po co. Jedyne plany jakie z tobą wiąże to kolejny i kolejny orgazm.

Wskazówki
  • Myślę, że odczytanie prawdziwych intencji mężczyzny nie jest wcale takie trudne. Przede wszystkim twoja intuicja wiele ci podpowie na samym początku. Jeżeli jesteś zwolenniczką seksu bez zobowiązań to nie widzę w tym nic złego. Jeżeli z kolei łudzisz się że facet z którym sypiasz, będzie tym z którym spędzisz resztę życia to musisz zakończyć ten związek.
strona 1 z 3następna >
 5/5 (204 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

landrynka - 2014-07-25
Wszystko co tu przeczytałam jest w stu procentach prawdą. Do dupy z takimi facetami !
zenek50zenek - 2013-03-26
no po takich wskazówkach to facetowi ewidentnie chodzi tylko o seks
Czy wyobrażałaś sobie kiedykolwiek, że gdzieś, na świecie jest ktoś, kto czeka właśnie na Ciebie? Kto idealnie do...
Jak znaleźć męża?
Czy wyobrażałaś sobie kiedykolwiek, że gdzieś, na świecie jest ktoś, kto czeka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub