Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Zgaga i Choroba Refluksowa Przełyku > Jak pozbyć się zgagi?
Jak pozbyć się zgagi?

Jak pozbyć się zgagi?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (2 ocen)
Oceń 
Zgaga nie jest może i bardzo ciężką chorobą, jednak potrafi nieźle dać w kość, zwłaszcza jeśli pieczenie powtarza się bardzo częste. Każdy z nas zna przynajmniej kilka różnych sposobów na walkę ze zgagą, oczywiście domowych sposobów. Jeśli nie chcemy używać środków farmakologicznych, warto te sposoby wypróbować, a nuż uda nam się znaleźć złoty środek.
5
Dla amatorów smakowych alkoholi, istnieje sposób oparty na nalewce orzechowej, którą należy spożywać co wieczór przez trzy dni.
6
Doraźnie można sobie również pomoc wypijając duszkiem szklankę schłodzonego mleka.
7
Także akupresura ma swoje sposoby. Zalecane jest uciskanie punktu między kościami obojczykowymi w zagłębieniu między nimi. Dwie minuty masażu tego punktu, pomogą nam zapomnieć o zgadze natychmiast.
8
Przy wielu dolegliwościach żołądkowych zalecany jest proszek z węgla drzewnego. Jeśli będziemy trzy razy dziennie wypijać herbatę z dodatkiem polowy łyżeczki takiego proszku, pozbędziemy się też zgagi i to na dłuższy czas.
9
Pomysłowość ludzka nie zna granic. Wymyślono więc mieszankę pasty do zębów z odrobiną wody. Nie jest to może zbyt zdrowy i smaczny sposób, ale może okazać się ratunkiem w momencie, gdy nie mamy pod ręką nic innego co mogłoby przynieść nam ulgę.
10
Najważniejsze i najskuteczniejsze jednak jest prowadzenie zdrowej i zbilansowanej diety. Rezygnacja z nadmiaru tłuszczu, słodyczy i nie przejadanie się, przyniosą korzystne efekty nie tylko w związku ze zgagą, ale poprawi się też nasza figura, cera, oraz ogólna kondycja.
Jak uniknąć zgagi w nocy?
Jak leczyć dnę moczanową naturalnymi metodami?
Jak pozbyć się brodawek płaskich?
Sposoby na siniaki i stłuczenia
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak leczyć zgagę?
 2/5 (2 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Choroba refluksowa przełyku dotyczy 50% kobiet w ciąży. Podobnie jak u pacjentów niebędących w ciąży refluks występuje...
Jak leczyć refluks w ciąży?
Choroba refluksowa przełyku dotyczy 50% kobiet w ciąży. Podobnie jak u pacjentów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub