Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Zgaga i Choroba Refluksowa Przełyku > Jak pozbyć się zgagi?
Jak pozbyć się zgagi?

Jak pozbyć się zgagi?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (2 ocen)
Oceń 
Zgaga nie jest może i bardzo ciężką chorobą, jednak potrafi nieźle dać w kość, zwłaszcza jeśli pieczenie powtarza się bardzo częste. Każdy z nas zna przynajmniej kilka różnych sposobów na walkę ze zgagą, oczywiście domowych sposobów. Jeśli nie chcemy używać środków farmakologicznych, warto te sposoby wypróbować, a nuż uda nam się znaleźć złoty środek.
5
Dla amatorów smakowych alkoholi, istnieje sposób oparty na nalewce orzechowej, którą należy spożywać co wieczór przez trzy dni.
6
Doraźnie można sobie również pomoc wypijając duszkiem szklankę schłodzonego mleka.
7
Także akupresura ma swoje sposoby. Zalecane jest uciskanie punktu między kościami obojczykowymi w zagłębieniu między nimi. Dwie minuty masażu tego punktu, pomogą nam zapomnieć o zgadze natychmiast.
8
Przy wielu dolegliwościach żołądkowych zalecany jest proszek z węgla drzewnego. Jeśli będziemy trzy razy dziennie wypijać herbatę z dodatkiem polowy łyżeczki takiego proszku, pozbędziemy się też zgagi i to na dłuższy czas.
9
Pomysłowość ludzka nie zna granic. Wymyślono więc mieszankę pasty do zębów z odrobiną wody. Nie jest to może zbyt zdrowy i smaczny sposób, ale może okazać się ratunkiem w momencie, gdy nie mamy pod ręką nic innego co mogłoby przynieść nam ulgę.
10
Najważniejsze i najskuteczniejsze jednak jest prowadzenie zdrowej i zbilansowanej diety. Rezygnacja z nadmiaru tłuszczu, słodyczy i nie przejadanie się, przyniosą korzystne efekty nie tylko w związku ze zgagą, ale poprawi się też nasza figura, cera, oraz ogólna kondycja.
Jak leczyć zgagę?
Domowe sposoby na refluks żołądka
Jak walczyć ze zgagą?
Jaka dieta przy refluksie żołądkowym?
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak walczyć ze zgagą?
 2/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bóle brzucha przytrafiają się każdemu. Zwykle pojawiają się nagle, np. po ciężkostrawnym posiłku czy stresującym dniu....
Skuteczne sposoby na ból brzucha
Bóle brzucha przytrafiają się każdemu. Zwykle pojawiają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub