Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Bezpieczeństwo w Domu > Inne > Jak się pozbyć myszy z domu?
Jak się pozbyć myszy z domu?

Jak się pozbyć myszy z domu?

, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Problem ten wbrew pozorom dotyka wiele domostw. Gryzonie chętnie żyją w miastach i na ich obrzeżach, ze względu na dużą ilość odpadków spożywczych, które stanowią dla tych zwierząt pożywienie. Śmieci rzadko są zabezpieczanie i swoim nieprzyjemnym zapachem ogłaszają wszem i wobec wszystkim gryzoniom, że oferowany jest darmowy bufet, z którego te chętnie korzystają i często po drodze trafiają do naszych domów.
1
Pierwszą zasadą jest więc odpowiednie zabezpieczanie odpadków naszego gospodarstwa domowego, tak, aby żadne zwierzęta nie mogły się do nich dostać. Utrzymywanie domu w jak najwyższym porządku oraz regularne usuwanie resztek z kuchni powinno skutecznie zabezpieczyć nas przed niechcianymi lokatorami.
2
Jeśli już zaobserwowaliśmy ślady bytności szkodników na naszym terenie (np. mysie kupki, poobgryzane kable), powinniśmy sprawdzić którędy dostają się one do części mieszkalnej domu. Jeśli nie możemy znaleźć żadnej szpary lub nie mamy ochoty na jej szukanie, możemy posunąć się do fortelu rodem z bajek animowanych. W okolicach, w których znaleźliśmy dowody zbrodni, rozsypujemy cienką warstwę talku, a gdy tylko pojawią się na nim ślady małych łapek, bez problemu zbadamy skąd się tutaj dostały, a wtedy możemy zabezpieczyć te miejsca jakimś wytrzymałym materiałem.
3
Najpopularniejszym sposobem na walkę z gryzoniami są specjalne pułapki. Jednak radzę się uzbroić w cierpliwość i rozstawiać je tak długo, aż w końcu uda nam się złapać nieproszonego gościa. Bardzo dużo zależy od miejsca pozostawienia pułapek. Jeśli będziemy to robić źle, może się okazać, że nasze trudy nic nie dają, dlatego najpierw należy zbadać w których miejscach gryzoń faktycznie przebywa i tam pozostawiać zasadzkę.
4
Jeszcze jedną, ale już rzadko stosowaną i mało humanitarną metodą jest polowanie. Teren, na którym znajdują się nieproszeni goście otacza się siatką, a gryzonie wypłasza się z ich norek przy pomocy gazu i wody, a gdy zwierzęta uciekają, zabija się je.
5
Jeśli działania takie są jednak ponad nasze nerwy, zawsze pozostaje nam wezwanie deratyzatora, który profesjonalnie i szybko pozbędzie się problemu.
16 sekretów perfekcyjnej pani domu
Jak pozbyć się myszy?
Jak uporządkować szafę?
Jak zorganizować szafę?
 1.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

topielica - 2013-07-17
Najskuteczniejszy sposób to trutki na myszy -tylko taka mysz może nam pasc za szafą lub innym trudno dostępnym miejscem i wówczas to my musimy ją znaleźc by potem się jej pozbyc. Istnieją już trutki które powodują iż ciało danej myszy się po prostu modyfikuje i po problemie.Łapki na myszy to też dobry sposób tylko warto na haczyku takiej łapki umieścic mały kawałek słoninki lub twardą skórkęboczku lub kiełbasy, ponieważ myszy też potrafią byc cwane i często zjedzą pozostawiony tam kąsek i zwinnie uciekną pozostawiając nam łapkę pustą.
Czyszczenie urządzeń elektrycznych wymaga od nas zachowania szczególnej ostrożności i między innymi dlatego często...
Jak czyścić domowe urządzenia elektryczne?
Czyszczenie urządzeń elektrycznych wymaga od nas zachowania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub