Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > Jakie pozycje lubią mężczyźni?

Jakie pozycje lubią mężczyźni?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (19 ocen)
Oceń 
Seks jest na samym szczycie listy tego, co mężczyźni pragną najbardziej. Oczywiście mają też swoją listę top pozycji seksualnych, które lubią najbardziej i o których fantazjują bez końca. Pewnie chciałabyś wiedzieć kiedy mężczyzna podnieca się najbardziej. Jeżeli chcesz wykonać z nim w duecie jedną z takich pozycji to przeczytaj poniższy artykuł.
1

Na kowbojkę

Ta pozycja przetrwała całą wieczność, ale w dalszym ciągu jest jedną z ulubionych zarówno przez mężczyzn jak i kobiety. Gdy na nim siedzisz obydwoje macie maksymalną penetrację. Siedząc w ten sposób na nim masz dużą możliwość ruchów – kręcenie biodrami czy pchnięcia, mocniejsze i bardziej delikatne. On leżąc na plecach nie dość, że ma możliwość penetracji to dodatkowo może napawać się widokiem twoich piersi i twojej twarzy. Jeżeli nie czujesz się zbyt pewnie tą pozycję możesz zrobić siadając na niego odwrócona plecami. Niektórzy wręcz wolą tą pozycje gdyż penetracja jest jeszcze głębsza. Dla wysportowanych mogę polecić kowbojkę kucającą. Zamiast kłaść nogi do tyłu na łóżku kucnij na nim jakbyś miała robić przysiady i dokładnie takimi ruchami wsuwaj się na niego i podnoś.

2

Amazonka

Do tej pozycji potrzebne wam będzie krzesło. Mężczyzna siada na krześle a ty siadasz na jego udach układając nogi na obie strony. Wprowadzasz członka do pochwy. W tej pozycji stymulujesz przede wszystkim wewnętrznymi mięśniami pochwy. Ta pozycja jest szczególnie pożądana przez mężczyzn z przedwczesnym wytryskiem.

Wskazówki
  • Myślę, że wiele z tych pozycji przypadnie do gustu również tobie ze wzglądu na to, że to ty będziesz nadawała rytm i siłę pchnięć. Przetestujcie każdą z tych pozycji i wybierzcie tą, która będzie zarówno dla niego jak i dla ciebie ulubioną.
strona 1 z 3następna >
 3.2/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli czujesz, że Twoje życie seksualne staje się nudne i pragniesz się przenieść na zupełnie inny poziom z dodatkiem...
W jakiej pozycji najlepiej się kochać?
Jeśli czujesz, że Twoje życie seksualne staje się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub