Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Dyskoteki > Jak leczyć kaca?

Jak leczyć kaca?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Większość z nas za dobrą imprezę z mnóstwem alkoholu musi płacić następnego dnia wielkimi katuszami. Zawroty głowy, wymioty, ból głowy i mięśni, chroniczny głód to tylko niektóre z objawów Katzenjammeru, jak mówią Niemcy. My jednak zwykliśmy nazywać te dolegliwości po prostu "kacem". Może on spowodować prawdziwy problem. Jak go unikać? Jak leczyć? Co zrobić jeżeli nas dopadnie? Jak się zabezpieczyć? Na wszystkie te pytanie postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule!
1
Zacznij od odpowiedniego planu. Jeżeli masz skłonności do złego samopoczucia po alkoholu, upewnij się, że nie zepsuje Ci ono dnia. Najlepiej pij wtedy, gdy masz wolne i następnego dnia po prostu nie wychodź z łóżka. W takim wydaniu kac jest dużo łatwiejszy do zniesienia, niż np. w pracy. Kolejnym atutem takiego rozwiązania jest fakt, że będziemy mogli się wyspać. To też wpływa na to, czy następnego dnia będziemy mieli kaca czy nie.
2
Pierwszy krok już za nami. Leżymy sobie cały dzień w łóżku. Co jednak zrobić, aby załagodzić objawy kaca? Oczywiście, powinniśmy mieć środki przeciwbólowe, możemy też zaopatrzyć się w specjalne proszki na kaca (które powinniśmy wziąć również przez spożyciem trunków). Oprócz tego pomogą jednak również inne rzeczy.
Powszechnie wiadomo, że na kaca podaje się rosół. Z czego to wynika? Rosół jest tłusty i to ten tłuszcz właśnie sprawia, że kac jest niwelowany. Dlatego jeżeli nawet nie mamy rosołu, warto abyśmy zjedli coś tłustego. Może być to kebab, fast food lub inne niezdrowe jedzenie. Leczniczo wpłynie też na nas zupka chińska.
Warto też wypić wodę z cytryną lub kwaśny sok. Witamina C niweluje objawy, które towarzyszą nam po spożyciu alkoholu.
Również cukier ma dobry wpływ na wyleczenie kaca. Stąd albo zjedzmy coś słodkiego albo kupmy glukozę w aptece i zmieszajmy ja z wodą. Możemy też po prostu wypić wodę z cukrem.
Innym środkiem, który powinien nam pomóc jest sok pomidorowy. Zamiast tego możemy jednak po prostu zjeść zupę z pomidorów.
Dobra na kaca jest również czarna kawa.
Jak szybko wytrzeźwieć?
Jadłospis na pierwszą komunię
Jak wyleczyć kaca?
Jak wyglądać świeżo rano?
Wskazówki
  • Jeżeli masz kaca, nie odmawiaj sobie zachcianek. Organizm jest nieco wyniszczony przez nadmiar alkoholu, dlatego domaga się pewnych rzeczy. Czasem wydają się być one niezdrowe, jak chęć na coś tłustego lub zupkę chińską, jednak musisz dać się ponieść, gdyż wbrew pozorom pomogą Ci one.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak wyleczyć kaca?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Zobacz równieżJuwenalia (7)Imprezy Kostiumowe (62)Imprezy Domowe (40)Imprezy Komunijne (26)
  • Komentarze Tipy.pl (1)

betti - 2013-05-01
mój zestaw to snikers i foralko :)
Chyba każdy z nas zna ten scenariusz: fajna impreza, sporo alkoholu i trochę zapomnieliśmy jak panować nad jego...
Jakie są sprawdzone sposoby na kaca?
Chyba każdy z nas zna ten scenariusz: fajna impreza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub