Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Dyskoteki > Jak leczyć kaca?
Jak leczyć kaca?

Jak leczyć kaca?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Większość z nas za dobrą imprezę z mnóstwem alkoholu musi płacić następnego dnia wielkimi katuszami. Zawroty głowy, wymioty, ból głowy i mięśni, chroniczny głód to tylko niektóre z objawów Katzenjammeru, jak mówią Niemcy. My jednak zwykliśmy nazywać te dolegliwości po prostu "kacem". Może on spowodować prawdziwy problem. Jak go unikać? Jak leczyć? Co zrobić jeżeli nas dopadnie? Jak się zabezpieczyć? Na wszystkie te pytanie postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule!
1
Zacznij od odpowiedniego planu. Jeżeli masz skłonności do złego samopoczucia po alkoholu, upewnij się, że nie zepsuje Ci ono dnia. Najlepiej pij wtedy, gdy masz wolne i następnego dnia po prostu nie wychodź z łóżka. W takim wydaniu kac jest dużo łatwiejszy do zniesienia, niż np. w pracy. Kolejnym atutem takiego rozwiązania jest fakt, że będziemy mogli się wyspać. To też wpływa na to, czy następnego dnia będziemy mieli kaca czy nie.
2
Pierwszy krok już za nami. Leżymy sobie cały dzień w łóżku. Co jednak zrobić, aby załagodzić objawy kaca? Oczywiście, powinniśmy mieć środki przeciwbólowe, możemy też zaopatrzyć się w specjalne proszki na kaca (które powinniśmy wziąć również przez spożyciem trunków). Oprócz tego pomogą jednak również inne rzeczy.
Powszechnie wiadomo, że na kaca podaje się rosół. Z czego to wynika? Rosół jest tłusty i to ten tłuszcz właśnie sprawia, że kac jest niwelowany. Dlatego jeżeli nawet nie mamy rosołu, warto abyśmy zjedli coś tłustego. Może być to kebab, fast food lub inne niezdrowe jedzenie. Leczniczo wpłynie też na nas zupka chińska.
Warto też wypić wodę z cytryną lub kwaśny sok. Witamina C niweluje objawy, które towarzyszą nam po spożyciu alkoholu.
Również cukier ma dobry wpływ na wyleczenie kaca. Stąd albo zjedzmy coś słodkiego albo kupmy glukozę w aptece i zmieszajmy ja z wodą. Możemy też po prostu wypić wodę z cukrem.
Innym środkiem, który powinien nam pomóc jest sok pomidorowy. Zamiast tego możemy jednak po prostu zjeść zupę z pomidorów.
Dobra na kaca jest również czarna kawa.
Jak zrobić hawajską spódnicę hula?
Jak zrobić kwiaty z bibuły?
Jak wyleczyć kaca?
Jak ubrać się na imprezę plażową?
Wskazówki
  • Jeżeli masz kaca, nie odmawiaj sobie zachcianek. Organizm jest nieco wyniszczony przez nadmiar alkoholu, dlatego domaga się pewnych rzeczy. Czasem wydają się być one niezdrowe, jak chęć na coś tłustego lub zupkę chińską, jednak musisz dać się ponieść, gdyż wbrew pozorom pomogą Ci one.
strona 1 z 2następna >
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

betti - 2013-05-01
mój zestaw to snikers i foralko :)
Karnawał to najlepsza okazja na zabawę. Żeby wspomnienie imprezy było miłe także następnego dnia rano, warto dowiedzieć...
Jak pić, żeby nie mieć kaca?
Karnawał to najlepsza okazja na zabawę. Żeby wspomnienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub