Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Farbowanie włosów > Jak przyciemnić włosy bez farbowania?
Jak przyciemnić włosy bez farbowania?

Jak przyciemnić włosy bez farbowania?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (11 ocen)
Oceń 
Latem włosy się rozjaśniają od słońca. Marzy Ci się głęboki brązowy kolor czupryny, połyskujący w słońcu? Żadna farba nie zapewni Ci zdrowego połysku. Do tego niszczy włosy w połączeniu z promieniami słońca, które przecież tak uwielbiasz. Nie rezygnuj ze słońca. Zrezygnuj z farby. Podpowiem Ci jak zadbać o ciemne włosy, by utrzymać lub pogłębić ich kolor nie wychodząc do fryzjera i nie wydając pieniędzy na szkodliwe farby. Latem cenimy sobie naturalność!
1
Oprócz głębokiego koloru, puszystości i miękkości nada włosom płukanka z chmielu i tataraku. Wystarcza czubata łyżka na litr wody, a przygotujesz roztwór, którym spłuczesz włosy po umyciu.
2
Dobrze działa też napar z kory dębu lub liście w drzewa orzecha włoskiego oraz jego łupiny. Kilka minut przed myciem natrzyj włosy, pozostaw przez kilkanaście minut, a potem spłucz i umyj włosy.
3
Płukanka rozmarynowa działa cudna z ciemnymi włosami, pogłębi kolor i doda połysku, oto mój przepis na nią: Zaparz kubek standardowej herbaty ekspresowej w torebce i dodaj do tego naparu 2 łyżki stołowe wysuszonych liści rozmarynu. Po 30 minutach, gdy napar już ostygnie, wylej odcedzony płyn na świeżo umytą głowę. Odczekaj minutę, a następnie wcieraj ten płyn w skórę głowy przez 2-3 minuty. Na koniec spłucz głowę ciepłą wodą.
4
Czarna herbata lub szałwiowa przyciemni włosy. Wylej chłodną, dobrze zaparzoną na włosy i nie spłukuj przez 30 minut, niech barwnik zadziała.
Jak zrobić pasemka na włosach?
Jaki kolor włosów odmładza?
Jak zrobić maseczkę z awokado na włosy?
Jak zrobić maseczkę na włosy z cebuli?
Wskazówki
  • Stosując naturalne produkty do koloryzacji włosów, nie spodziewaj się błyskawicznych efektów już po pierwszym, czy drugim zastosowaniu. Aby wzmocnić kolor, wykonuj powyższe zabiegi raz lub dwa w miesiącu. Jeśli chcesz nadać włosom mocniejszej barwy, rób płukanki ziołowe po każdym myciu głowy.
strona 1 z 2następna >
 3.4/5 (11 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

MalutkaToJa - 2013-03-28
Osobiście stosowałam sposób z olejkiem rycynowym i włosy odrobinę się przyciemniły, ale niestety nie był to bardzo widoczny efekt.
dolcia_ - 2013-01-06
hahahaha
Jeśli chcesz mieć ciemniejsze włosy, ale nie chcesz ich niszczyć farbami, zastosuj naturalne produkty, które je...
Jak naturalnie przyciemnić włosy?
Jeśli chcesz mieć ciemniejsze włosy, ale nie chcesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub