Tutaj jesteś: Zwierzęta > Owady > Inne Owady > Jak hodować patyczaki?
Jak hodować patyczaki?

Jak hodować patyczaki?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (282 ocen)
Oceń 
Patyczaki są wspaniałym pomysłem na zwierzątko dla dziecka, które domaga się zaufania i powierzenia mu opieki nad żywą istotą. Zwierzęta te maja bardzo małe wymagania, nie brudzą, nie wydzielają zapachów, nie trzeba ich wyprowadzać, a przy tym wszystkim pozostają całkiem przyjemnymi stworzonkami. Obserwowanie życia tych zabawnych owadów, tego jak się pożywiają i jak rozmnażają, może sprawić wiele frajdy nie tylko dzieciom, ale też rodzicom.
1
Patyczaki hoduje się najczęściej w szklanych naczyniach, którymi mogą być akwaria, terraria, a nawet duże słoiki. Wielkość naczynia dobieramy w zależności od ilości i wielkości owadów, ważne jest, aby miały one dostatecznie dużo miejsca, aby swobodnie wylinieć. Każdy patyczak potrzebuje na to miejsca odpowiadającego mniej więcej trzem jego długościom.
2
Terrarium należy urządzić w taki sposób, aby stanowiło dobre środowisko dla patyczaków, a przy okazji ładną ozdobę pokoju, w którym się znajduje. Na dno najlepiej nadaje się trzy centymetrowa warstwa wyprażonego torfu,lub włókien kokosowych. Następnie układamy wewnątrz kompozycję z gałązek, po których patyczaki będą mogły sobie chodzić. Pamiętajmy o regularnej wymianie gałązek na świeże i najlepiej jeszcze posiadające liście. Górę terrarium przykrywamy siateczką o bardzo małych oczkach, aby młode osobniki nie mogły uciec. Dorosłe patyczaki mogą osiągać długość od kilku do nawet czterdziestu centymetrów.
Jak pozbyć się muszek owocówek?
Jak pozbyć się much?
Jak zwalczyć prusaki?
Jak pozbyć się rybików?
strona 1 z 2następna >
 3.1/5 (282 ocen)
Oceń 
Zobacz równieżMuchy (3)Komary (19)Mrówki (5)Pszczoły (6)
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Mulas - 2012-07-14
też mam patyczaka ma on 35 cm
Jak zwalczyć mole?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub