Tutaj jesteś: Zdrowie > Operacje i Zabiegi > Zabiegi Kosmetyczne > Jak usunąć blizny?
Jak usunąć blizny?

Jak usunąć blizny?

Stopień trudności: bardzo trudne
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Blizny to nieestetyczny efekt gojenia się uszkodzeń skóry. Istnieje kilka rodzajów blizn, między innymi powstałe po skaleczeniach lub blizny potrądzikowe. Jednak współczesna medycyna estetyczna stwarza nam możliwość usunięcia, lub chociaż częściowego zniwelowania blizn. Sposób leczenie blizn uzależniony jest od tego jakiej jest ona wielkości, głębokości etc. Jak zatem najskuteczniej usunąć blizny, które szpecą twoją twarz lub inne widoczne części ciała? Oto kilka najważniejszych metod.
3
Innym sposobem usuwania blizn jest użycie lasera Asclepion Quadro Star. Zwykle służy on do zamykania popękanych naczynek krwionośnych. Światło lasera wpływa na przyspieszenie regeneracji tkanek. Dzięki zastosowaniu tego środka, blizna będzie się goiła we właściwy sposób a jej kolor będzie podobny do odcienia skóry. Ponadto po takim leczeniu miejsce, w którym znajdowała się blizna będzie równie elastyczne, jak reszta skóry. Zabieg laseroterapii warto wykonać w okresie od sześciu do ośmiu tygodniu po urazie. Najlepsze działanie lasera można uzyskać, gdy ma ona kolor czerwony, lub siny. Laser zamyka naczynia krwionośne, dzięki czemu rana goi się znacznie szybciej.
4
Jeżeli Twoja cera pokryta jest licznymi i mocno widocznymi bliznami po leczeniu trądzikowym, warto także wybrać się na leczenie laserem. Ten rodzaj leczenie nie należy do najtańszych, jednak jego skuteczność jest nieoceniona. Ilość wykonanych zabiegów zależy od głębokości i rozległości ran powstałych na twarzy. Dzięki temu Twoja cera znacznie się wygładzi a blizny zostaną całkowicie usunięte i niewidoczne.
5
Niewielkie blizny potrądzikowe możesz usunąć też za pomocą peelingów chemicznych lub mikrodermabrazji. Specyfika tych zabiegów polega na ścieraniu wierzchnich warstw naskórka. Dzięki temu Twoja cera jest rozjaśniona, blizny zmniejszone a Ty nareszcie możesz cieszyć się gładka i zdrową skórą.
Domowe sposoby na blizny i przebarwienia
Co robić po wyrwaniu zęba?
Jak rozpoznać i leczyć przepuklinę?
Jak powiększyć biust?
< poprzedniastrona 2 z 2
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Jak ukryć blizny na twarzy?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub