Tutaj jesteś: Elektronika > Aparaty Fotograficzne i Kamery > Akcesoria Fotograficzne > Jak drukować zdjęcia?
Jak drukować zdjęcia?

Jak drukować zdjęcia?

, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Kiedyś zdjęcia trzeba było zanosić na kliszy do laboratorium fotograficznego i czekać około tygodnia na odbiór. Dziś dzielenie się zdjęciami jest coraz prostsze. Zdjęcia są dostępne w technologii cyfrowej, a ich wywoływanie jest coraz łatwiejsze. Istnieje wiele metod na wywołanie zdjęć cyfrowych. Jeśli nie wiesz jaki sposób wybrać- ten artykuł jest dla Ciebie!
2
Drugim sposobem na wydrukowanie zdjęć jest zamówienie odbitek w Internecie. Takich ofert jest coraz więcej. Przed zamówieniem warto poczytać opinie o danym sklepie. Ludzie często wypowiadają się o sprzedawcach na forach internetowych. Dzięki temu unikniesz złego wyboru. Wysyłając zdjęcia do wykonawcy nie zapomnij określić rodzaju papieru (matowy/błyszczący), formatu oraz innych preferencji zdjęcia. Większość sklepów oferuje zniżki dla ludzi, którzy zamawiają wywołanie większej ilości zdjęć. Jeśli posiadasz „zalegające” od kilku lat zdjęcia z wakacji, to nie przekładaj ich wywołania tylko zleć drukowanie wszystkich, ponieważ dzięki temu możesz sporo zaoszczędzić. Pamiętaj również, aby nie szczędzić na wysyłce. Lepiej zlecić wysłanie listu poleconego, aby zdjęcia dotarły do nas pewnie.
3
Trzecim rozwiązaniem są tzw. fotokioski. Są to punkty, w których wkładając nośnik ze zdjęciami możemy szybko i sprawnie wywołać zdjęcia za odpowiednią opłatą. Wszystko odbywa się za udziałem maszyny, więc kolejki i opóźnienia są raczej wykluczone. Takie fotokioski możemy spotkać w niektórych centrach handlowych.
Jak połączyć kilka zdjęć w jedno?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak być fotogenicznym?
Jak wyjść ładnie na zdjęciu?
< poprzedniastrona 2 z 2
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak fotografować budynki?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub