Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Seniorzy > Jak dbać o siebie po 40?
Jak dbać o siebie po 40?

Jak dbać o siebie po 40?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Wiele osób po czterdziestym roku życia popada w depresję. Uważają, że są starzy i nikomu niepotrzebni. Wiek ten buduje poczucie odrzucenia społecznego i pogłębia skrywane kompleksy. Jak można sobie z tym poradzić i czuć się młodo po czterdziestce? Dowiesz się czytając ten artykuł.
1
Okres po czterdziestym roku życia to czas, kiedy tak naprawdę możemy cieszyć się życiem. Jesteśmy w miarę stabilni finansowo, posiadamy stałą pracę, nasze dzieci już są odchowane i nie potrzebują naszej ciągłej pomocy. To najlepszy moment, aby realizować swoje marzenia. Ilu z nas odpuściło realizację swojego skrytego planu, bo po prostu nie było na to czasu? Teraz jest okazja, aby to zmienić! Wykorzystaj to na rozwijanie swoich zainteresowań, poświęć się ulubionemu hobby. Mamy czas, cierpliwość i chęci, a to już bardzo dużo. Praktycznie nic nie stoi nam na przeszkodzie, aby wreszcie zrobić coś dla siebie, czy zobaczyć kawałek świata. Nie bój się sięgać po swoje marzenia!
2
Zadbaj o swoje zdrowie. Zdrowy organizm to sprawne ciało i umysł, który pomoże nam w realizacji naszych planów. Zamiast doszukiwać się we własnym zdrowiu powodów do niepokoju, po prostu wybierzmy się do lekarza na profilaktyczne badania (badania krwi, profilu lipidowego, moczu). Pozwolą one zdiagnozować ewentualne nieprawidłowości i skontrolować możliwe uszczerbki na naszej ogólnej kondycji. Nie narzekaj, tylko weź zdrowie w swoje ręce! Jeśli masz zapisane jakieś tabletki- nie ignoruj tego zalecenia. Wszystko co ma pomóc Twojemu zdrowiu i sprawić żebyś czuł się lepiej- jest dobre. Pamiętaj, że tylko zdrowe ciało pozwoli Ci realizować Twoje pasje.
Jak przyspieszyć okres?
Jak być pewnym siebie?
Jak udawać chorobę?
Jak być pewną siebie?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak pozostać młodym?
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak pokochać swoje ciało?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub