Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Skóra sucha i wrażliwa > Sposoby na spierzchnięte usta
Sposoby na spierzchnięte usta

Sposoby na spierzchnięte usta

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (7 ocen)
Oceń 
Na wiosnę przy zmiennej pogodzie i wiejącym wietrze nasze usta lubią wysychać, robią się pomarszczone i tendencje do pękania. Jeśli nie wiesz jak w szybki sposób poprawić wygląd swoich ust przeczytaj poniższe porady.
Plaster pomarańczy, Świeży ogórek, Miód, Wysokoprocentowa śmietana, Maseczki na usta, Szminka ochronną.
1
Jeżeli potrzebujemy szybkiego efektu wkładamy między wargi plasterek soczystej pomarańczy. Trzeba tak wytrzymać jakieś pięć minut. Usta szybko wracają do formy, ale efekt nie jest trwały.
2
Na dłużej efekt daje stosowanie w podobny sposób plasterka ogórka. Trzymamy go w ustach 5-10 minut, codziennie przez 7 dni.
3
Dobre efekty daje "maseczka" z miodu. Nakładamy niedużą ilość miodu na usta i czekamy aż poczujemy, że wargi się rozluźniają. Podobne efekty może dać wysoko procentowa śmietana.
4
Można też zastosować dostępne w aptekach maseczki z kwasem hialuronowym, bardzo szybko pomagają uzyskać pożądany efekt.
5
gładkie usta
Aby utrzymać usta w dobrej kondycji używaj szminki ochronnej. Najlepiej, jeśli jest to szminka tłusta z zawartością mleka lub miodu. Używaj jej nawet siedząc w domu, gdy tylko poczujesz, że usta są suche. Polecam pomadkę Bebe Intensywna Pielęgnacja dla suchych i spierzchniętych ust - bardzo szybko przywraca usta do formy.
Jak optycznie powiększyć usta?
Jak zrobić makijaż wampirzycy?
Jak zrobić makijaż Czarnej Wdowy?
Sposoby na piękne usta
 4.9/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Silminyel - 2013-07-08
Najlepsza na spierzchnięte usta jest maść z witaminą A. W każdej aptece można ją dostać bez recepty za 3-4 złote. Ma lekką i dość przyjemną konsystencję, na ustach wygląda jak błyszczyk i ma całkiem przyjemny zapach. Problemem jest tylko dość duża, nieporęczna i często aluminiowa tubka. Polecam wycisnąć trochę takiej maści do małego pudełeczka po wazelinie kosmetycznej, błyszczyku w kremie, ewentualnie nawet zakręcanego słoiczka po ozdobach po paznokci. W takiej formie można mieć ją zawsze przy sobie.
comalie - 2012-10-25
Na spierzchnięte usta polecam krem z witaminą A dostępny w aptece za grosze. Wystarczy posmarować usta grubszą warstwą kremu na noc, rano wszelkie ranki będą zagojone. Super sprawa :)
Yorka - 2011-12-15

Ja mam wspomniany tu FlosLek, ochronna z zimowej serii winter care

Swietna na obecna pogode, wiatr i zimno strasznie wysyszaja usta

gesgsges - 2011-12-13
Nie uzywajcie Nivea do ust, wysusza! zawiera alkohol!
MButterfly - 2009-11-02
Bardzo dobre są pomadki ochronne Flos Lek. Polecam szczególnie poziomkową :)
By usta wyglądały ponętnie, musisz dbać o ich zdrowie. Dopiero potem możesz podkreślać je makijażem. Delikatna skóra...
Jak mieć piękne usta?
By usta wyglądały ponętnie, musisz dbać o ich zdrowie. Dopiero potem możesz podkreślać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub