Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić bransoletkę z zamka i koronki?
Jak zrobić bransoletkę z zamka i koronki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Bransoletki uwielbiane są przez wiele kobiet. Im oryginalniejsza i niepowtarzalna bransoletka, tym lepiej. Każda w końcu chce wyglądać i czuć się wyjątkowo. Tą wyjątkowość gwarantuje biżuteria wykonana ręcznie, co więcej samodzielnie. Nikt nie będzie miał identycznej. Spróbuj zrobić piękną, niepowtarzalną bransoletkę z zamka i koronki. Zaskocz wszystkich i uraduj siebie. To również świetny pomysł na prezent.
krótki zamek, ogniwko łączące, zapięcie karabinek, koronka, maszyna do szycia, nożyczki, szczypce.
1
Zamek powinien mieć taką długość, aby bez problemu owinął się wokół nadgarstka, ale nie spadał z ręki.
2
bransoletka z zamka i koronki 2
Zmierz długość zamka i wytnij z koronki dwa paski o takiej długości. Przyszyj je na maszynie do zamka z jednej i z drugiej jego strony.
3
bransoletka z zamka i koronki 3
Następnie do zamka (nie od strony suwaka) zamontuj ogniwko łączące a do niego przyczep zapięcie karabinek.
4
Bransoletka gotowa.
Jak zrobić plecioną bransoletkę z rzemyków?
Jak odnowić bransoletkę za pomocą gumek recepturek?
Jak zrobić bransoletkę z podkładek pod śruby?
Jak zrobić bransoletkę z zamka?
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Okazuje się, że słomki do napojów mogą nam służyć już nie tylko do picia. Przy odpowiednim ich przygotowaniu możesz je...
Jak zrobić naszyjnik ze słomek?
Okazuje się, że słomki do napojów mogą nam służyć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub