Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić bransoletkę z zamka i koronki?
Jak zrobić bransoletkę z zamka i koronki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Bransoletki uwielbiane są przez wiele kobiet. Im oryginalniejsza i niepowtarzalna bransoletka, tym lepiej. Każda w końcu chce wyglądać i czuć się wyjątkowo. Tą wyjątkowość gwarantuje biżuteria wykonana ręcznie, co więcej samodzielnie. Nikt nie będzie miał identycznej. Spróbuj zrobić piękną, niepowtarzalną bransoletkę z zamka i koronki. Zaskocz wszystkich i uraduj siebie. To również świetny pomysł na prezent.
krótki zamek, ogniwko łączące, zapięcie karabinek, koronka, maszyna do szycia, nożyczki, szczypce.
1
Zamek powinien mieć taką długość, aby bez problemu owinął się wokół nadgarstka, ale nie spadał z ręki.
2
bransoletka z zamka i koronki 2
Zmierz długość zamka i wytnij z koronki dwa paski o takiej długości. Przyszyj je na maszynie do zamka z jednej i z drugiej jego strony.
3
bransoletka z zamka i koronki 3
Następnie do zamka (nie od strony suwaka) zamontuj ogniwko łączące a do niego przyczep zapięcie karabinek.
4
Bransoletka gotowa.
Jak zrobić plecioną bransoletkę z muliny?
Jak odnowić stare lustro?
Jak zrobić bransoletkę z zamka?
Jak zrobić plecioną bransoletkę z koralikami z modeliny?
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Okazuje się, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jednym słowem dla chcącego nic trudnego. Po co kupować bigle, skoro możesz...
Jak zrobić bigle ze spinaczy biurowych?
Okazuje się, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jednym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub