Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Po Weselu > Rocznice ślubu > Jaki prezent na rocznicę ślubu?
Jaki prezent na rocznicę ślubu?

Jaki prezent na rocznicę ślubu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (102 ocen)
Oceń 
Jeżeli Twoi rodzice lub znajomi wkrótce będą obchodzić rocznicę ślubu, musisz pomyśleć o nieco bardziej wyszukanym prezencie. Najlepiej, jeśli będzie on służył małżonkom przez lata, przypominał wspólnie spędzone chwile, lub po prostu był przydatny. Pamiętaj, że to niezwykła chwila w życiu tych dwojga ludzi i nie warto jej psuć źle dobranym prezentem. Oto kilka wskazówek, jaki prezent najlepiej wybrać na rocznicę ślubu.
3
Obraz
Równie częstym, aczkolwiek wymagającym większych nakładów finansowych prezentem jest podarowanie obrazu, który przyozdobi ścianę domu lub mieszkania małżonków. Może to być obraz ich ulubionego malarza, lub ich portret sporządzony na podstawie zdjęcia. Taka prezent przetrwa wiele lat i będzie stanowić pamiątki rodziną przez wiele pokoleń.
4
Kosz ze słodyczami
Możesz również podarować jubilatom kosz, w którym znajdą się wykwintne słodycze. Kosz powinien być odpowiednio ozdobiony. Do tego typu prezentu bardzo ważne jest podarowanie pięknego bukietu kwiatów, lub butelki ich ulubionego wina.
5
Coś użytecznego
Jeżeli jednak małżonkowie są bardziej praktyczni, niż sentymentalni, należy podarować im użyteczny prezent, który wykorzystają na co dzień. Możesz więc zakupić ekspres do kawy, lub robota kuchennego.
6
Oddzielne prezenty
Jeżeli wiesz, że każdy z jubilatów ma zupełnie inne, różniące się od siebie zainteresowania i marzenia, możesz sprezentować im odrębne prezenty. Na przykład dla Pani książkę (ważne, by nie była to zwykła powieść, lecz na przykład pięknie wydana, bogato ozdobiona biografia etc). Natomiast dla Pana możesz kupić ulubiony trunek, lub specjalną edycję płyt jego ulubionego zespołu.
Jak urządzić ślub kościelny w plenerze? Względy formalne.
Jak zrobić prezent – książka z cytatami?
Jak nie być samotnym?
Jak stworzyć w domu świąteczny nastrój?
< poprzedniastrona 2 z 2
 1.1/5 (102 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Rocznica waszego związku zbliża się wielkimi krokami, a ty nie wciąż nie wiesz co podarować swojej drugiej połówce?...
Jak zrobić prezent na rocznicę – wizytownik wspomnień?
Rocznica waszego związku zbliża się wielkimi krokami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub