Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (294 ocen)
Oceń 
Chcesz nieco odświeżyć mieszkanie, bo już ci się opatrzyło, ale nie masz pieniędzy na wielkie zmiany. Drobne remonty taniej zrobić samemu, a wskazówki jak to zrobić można znaleźć w Internecie i wielu gazetach. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów i inspiracji.
1
Salon i sypialnie można pomalować samemu. Pędzle i wałki kupisz w sklepie z farbami. Jeżeli ściany są bardzo zniszczone, popękane najlepiej przykryć je tapetą.
2
Jeśli ściany masz gładkie, jednokolorowe a chcesz nadać charakteru wnętrzu możesz zamiast wydawać pieniądze na tapety czy boazerie ozdobić je za pomocą dekoracyjnych naklejek lub szablonów malarskich (ornamentyka.pl).
3
Na podłodze w kuchni nie musimy zrywać starych kafelków, można na nie położyć nową wykładzinę.
4
W łazience kafelki połóżmy tylko tam gdzie chlapie się wodą. Ściany nad nimi można pomalować lub położyć na nich zmywalna tapetę.
5
Jeśli kolor płytek w łazience już ci się opatrzył zamiast wymieniać je na nowe możesz po prostu je pomalować. Do tego celu potrzebujesz specjalnej farby do płytek (np. GLASURIT do płytek, do stosowania w kuchni i w łazience).
6
Nie musisz zmieniać starych mebli, wystarczy, że pomalujesz je farbą do mebli, lub okleisz okleiną samoprzylepną.
7
Starej kanapie wystarczy zmienić tapicerkę żeby wyglądała jak nowa. Nowe firanki i zasłony dobrane do koloru tapicerki także odświeżą wnętrze.
Jak odzyskać VAT za materiały budowlane?
Darmowe programy do projektowania domów
Jak odnowić regał?
Jak czyścić rolety i żaluzje?
 2.2/5 (294 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Kaśka M - 2013-11-13
Fajny pomysł na odświeżenie lekko przyniszczonej podłogi. Po uprzednim doprowadzeniu jej do porządku, zaopatrzyłam się w maty ochronne politrader, które są w wersji przezroczystej, ładnie stapiają się z powierzchnią podłogi i chronią ją przed zarysowaniami, zniszczeniami itp. Teraz mam spokój z podłogą z paneli :)
Włosy, paznokcie, meble - ombre jest wszędzie. I bardzo dobrze bo dodaje on nieco koloru naszemu życiu. Poniżej...
Jak pomalować krzesło w ombre?
Włosy, paznokcie, meble - ombre jest wszędzie. I bardzo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub