Tutaj jesteś: Dom i Ogród > AGD i Urządzenia Domowe > Kuchenki > Jak czyścić płytę indukcyjną?
Jak czyścić płytę indukcyjną?

Jak czyścić płytę indukcyjną?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Czysta płyta indukcyjna wygląda estetycznie i dodaje świeżego wyglądu twojej kuchni. Czyszczenie jej to nic trudnego jeśli będziesz postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
1

Czego potrzebujesz?

Aby zabrać się za czyszczenie płyty indukcyjnej potrzebujesz akcesoriów używanych na co dzień do czyszczenia kuchenki. Są to: gąbka, miękka szmatka, ręcznik papierowy, płyn do zmywania naczyń, ocet i specjalna skrobaczka.

2

Codzienne czyszczenie.

Upewnij się, że płyta całkowicie ostygła zanim zaczniesz czyścić jej powierzchnię. Użyj gąbki lub ścierki nasączonej wodą z mydłem aby dokładnie wytrzeć powierzchnię płyty; jeśli to potrzebne, powtórz całą czynność. Opłucz wodą i następnie użyj papierowego ręcznika lub miękkiej szmatki do wypolerowania płyty. Codzienne czyszczenie gwarantuje, że płyta cały czas wygląda nieskazitelnie.

3

Usuwanie brudu i tłuszczu.

Aby pozbyć się warstwy brudu i tłuszczu, użyj płynu do zmywania naczyń i gąbki, aby wytrzeć płytę. Jeśli jest naprawdę brudna, możesz powtórzyć czynność. Dokładnie wypłucz płytę z mydlin za pomocą czystej, wilgotnej szmatki i wytrzyj powierzchnię ręcznikiem papierowym. Smugi pozostałe po czyszczeniu możesz usunąć za pomocą mocnego octu. Możesz także kupić specjalne czyściwo do usuwania tłuszczu z kuchenki.

4 sposoby na muszki owocówki
Jak zwalczyć mole spożywcze?
Jak myć lodówkę?
Jak wyczyścić toster?
strona 1 z 2następna >
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Agniesia2678 - 2013-12-30
Ja swoją płytę myję wodą z płynem do mycia naczyń, ewentualnie na koniec Cleanem do szyb by ładnie się błyszczała.
Tak, do płyty indukcyjnej muszą być specjalne garnki.
kuchta - 2013-02-08
a dlaczego ta płyta ma być tak zadbana? Po kilku latach i tak będzie porysowana i zniszczona, a nabożne tańczenie nad płytą nie chyba ma większego sensu :-)
ola - 2012-08-21
hahaha, gratuluje pomyslu zeby czyscic plyte indukcyjna plynem do mycia naczyń!!!! zostaja trudno zmywalne niebieskie matowe slady!!!!
Dzisiejsze kuchenki są zaprojektowane tak, aby współpracowały z tobą na każdej płaszczyźnie, również jeśli chodzi o ich...
Jak wyczyścić ruszt kuchenki?
Dzisiejsze kuchenki są zaprojektowane tak, aby współpracowały...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub