Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów

Jak zrobić kompozycje kwiatowe na grób?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (305 ocen)
Oceń 
Kompozycje kwiatowe na groby naszych bliskich nierzadko przysparzają nam kłopotów, zwłaszcza jeśli chcemy je zrobić samodzielnie. Mamy problemy z dobraniem odpowiednich kwiatów, czy ułożeniem ich w odpowiedni sposób, aby prezentowały się elegancko i stosownie do okazji. Obejrzyj zamieszczony tutaj film, aby zobaczyć jak w bardzo prosty sposób można komponować kwiaty, jak je dobierać, jak układać. Znajdziesz tutaj kilka ciekawych i ładnych kompozycji wartych wypróbowania.

Rzeczy, które potrzebujesz:
gąbki florystyczne, kosze, doniczki, różne rodzaje kwiatów żywych lub sztucznych, mocna taśma klejąca, liście z różnych roślin do kompozycji, kokardy / wstążki.
1
Zdecyduj się na żywe lub sztuczne kwiaty. Nie łącz obu tych rodzajów w jednej kompozycji, ponieważ nie wygląda to profesjonalnie i korzystnie.
2
W doniczce lub koszu na kwiaty umieść gąbkę florystyczną. Jeśli zdecydowałaś się na żywe kwiaty, gąbka powinna być nasączona wodą, aby kwiaty dłużej stały. Nie ma takiej potrzeby przy kwiatach sztucznych.
3
Gąbkę włóż do środka doniczki lub kosza i przywiąż ją dokładnie i ciasno taśmą. Gąbka musi być dobrze zamocowana.
4
Zacznij teraz wbijać w gąbkę liście ozdobne. Mogą to być liście paproci, myszopłochu, eukaliptusa, anturium, bluszczu, czy cokolwiek innego, do czego masz dostęp.
5
Gdy wbijesz już odpowiednią ilość liści, zacznij wkomponowywać w nie kwiaty. Tutaj masz równie duże, o ile nie większe, pole do popisu. Kompozycje cmentarne możesz robić z róż, łubinu, lilii, irysów, margaretek, wrzosów, hipasterum, waxa, frezji i wielu, wielu innych.
6
Kwiaty dobieraj kolorystycznie lub pod względem wielkości. Obejrzyj filmik, aby zobaczyć w jaki sposób można dobierać różne kwiaty, aby powstały ciekawe, ładne kompozycje.
Oceń 
 2.8/5 (305 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mariola - 2013-10-31
Bardzo słaby jest ten ekspert. Używa niepopranych nazw roślin i technik florystycznych. Wprowadza internautów w błąd. Pod tekstem jest tytuł kolejnego akapitu "Jak zrobić wieniec w kształcie krzyża" To już jest absurd. Wieniec, jak nazwa sama mówi musi być okrągły, krzyż natomiast wręcz przeciwnie.... Szok! Mariola Miklaszewska - wieloletni nauczyciel florystyki.
Dekorowanie grobów kompozycjami ze sztucznych kwiatów jest równie popularne, jak umieszczanie na nich wiązanek z...
Jakie sztuczne kwiaty na cmentarz?
Dekorowanie grobów kompozycjami ze sztucznych kwiatów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub