Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów

Jak zrobić wieniec w kształcie krzyża?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: łatwe
 3.5/5 (345 ocen)
Oceń 
Wieniec inny niż wszystkie, bo w formie krzyża. Bardzo ciekawy pomysł. Bazę z gąbki można dostać w dobrej kwiaciarni lub w sklepie ogrodniczym z artykułami tego typu. Gdy już będziesz mieć podstawę, samo układanie kwiatowej kompozycji i wbijanie kwiatów to pestka. Zobacz na filmiku, jak to zrobić.

Rzeczy, które potrzebujesz:
gąbka florystyczna na podstawce w formie krzyża, hortensje, liście hortensji, róże, liliowiec ogrodowy.
1
Gąbkę z podstawką w kształcie krzyża możesz kupić w dobrym sklepie ogrodniczym czy kwiaciarni. Rozejrzyj się i popytaj.
2
Do tego projektu można wykorzystać w sumie wiele rodzajów kwiatów. Hortensje jednak mają nad większością innych kwiatów tą przewagę, że zasychając nie tracą swoich kształtów.
3
Obejrzyj cały filmik aby dowiedzieć się bardzo dokładnie jak wbijać kwiaty w gąbkę. Podpowiem, że najpierw należy wbić liście wokoło w gąbkę na całej długości krzyża. Dopiero potem wbijaj kwiaty, aby ładnie wypełniły całą górę.
4
Jeśli chcesz możesz na końcu dodać kilka róż czy liliowca, jak pokazano w filmiku. Jednak nie jest to obowiązkowe. Zrób swój wieniec tak, aby Ci się podobał.
Oceń 
 3.5/5 (345 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Własnoręcznie wykonana wiązanka na cmentarz to nie tylko doskonała dekoracja grobu, ale i dowód naszej pamięci i...
Jak zrobić wiązankę na cmentarz w odcieniach fioletu?
Własnoręcznie wykonana wiązanka na cmentarz to nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub