Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Sporty > Pływanie

Jak pływać żabką?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (101 ocen)
Oceń 
Tradycyjna żabka jest jednym z najczęściej używanych stylów pływania. To gimnastyka dla całego ciała, dlatego też pływanie żabką jest również najbardziej popularne wśród ludzi, którzy pływają, by zachować nienaganną figurę. Pływanie żabką jest bardzo łatwe do nauki i z pewnością da ci taka gimnastykę ciała, jakiej szukałaś.

1
Połóż swoje ciało poziomo na powierzchni wody. Całe twoje ciało powinno znajdować się w wodzie, wyprostowane ramiona i biodra ustaw płasko na powierzchni wody.
2
Wyciągnij swoje ramiona do przodu i narysuj rękoma koła. Zacznij od rozciągnięcia ich przed sobą, tuż pod powierzchnią wody. Zrób pełny okrąg poprzez przesuniecie swoich rąk na zewnątrz i dookoła, połącz dłonie razem na wysokości klatki piersiowej.
3
Wykorzystaj ten czas na oddech. W tradycyjnym stylu pływania żabką, kiedy kończysz zataczać ramionami okrąg, unieś głowę i zaczerpnij powietrza.
4
Poruszaj swoimi stopami i nogami razem. Zegnij kolana i podnieś swoje stopy do pośladków. Obróć stopy na zewnątrz i mocno wypchnij je ku tyłowi. Obie twoje stopy powinny być skierowane na zewnątrz, gdy ponownie się spotkają obróć je ku tyłowi. Następnie złącz swoje kolana i wyprostuj całkiem nogi. Ważne jest, by obie twoje nogi wykonywały ten sam ruch w tym samym czasie. Poćwicz to zanim będziesz pewny, że możesz zacząć naukę.
5
Napnij swoje ciało, tak by stało się tak długie i cienkie jak jest to tylko możliwe.
6
Poćwicz pływanie, powtarzając kolejno każdy krok do czasu, aż opanujesz je wszystkie. Na początku pływanie tym stylem, może sprawiać trochę trudności. Ćwicz tak długo, dopóki wszystkie ruchy wykonywane razem nie będą dostatecznie dobre.
Przeczytaj teraz: Jak pływać kraulem?
Oceń 
 2.9/5 (101 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zalety pływania są ogromne i jest ich naprawdę wiele. Jednak niestety wiele z nas wciąż nie podjęło wyzwania nauki...
Jakie są zalety pływania?
Zalety pływania są ogromne i jest ich naprawdę wiele. Jednak niestety wiele z nas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub