Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Masaże

Jak zrobić masaż swojemu chłopakowi?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (303 ocen)
Oceń 
Nie ma lepszego sposobu na wyrażenie swoich uczuć i wyznanie miłości niż zrobienie masażu swojemu ukochanemu. Przeczytaj poniższą instrukcję i dowiedz się w jaki sposób zrobić najlepszy masaż na świecie!

Rzeczy, które potrzebujesz:
Olejek do masażu, Prześcieradło albo ręcznik, Dwie poduszki, Trochę wody, Romantyczna muzyka, Ciemny, ciepły pokój
1
Przykryj łóżko prześcieradłem.
2
Rozbierz swojego chłopaka i poproś aby położył się na brzuchu. Nie zmuszaj go aby cały się rozbierał. Wystarczy od pasa w górę.
3
Podłóż chłopakowi jedną poduszkę pod brzuch a drugą pod jego stopy.
4
Weź na dłonie troszkę olejku do masażu i rozetrzyj go tak aby się ogrzał od Twoich rąk.
5
Zacznij masaż od głaskania swojego chłopaka wzdłuż jego muskuł na ramionach. Plecy masuj wzdłuż kręgosłupa. Nogi - od ścięgna udowego do kolan.
6
Zacznij masować nieco mocniej dostosowując swój ucisk do partnera. Powinien czuć się całkowicie zrelaksowany. Jeśli wyczujesz, że jakiś mięsień jest bardzo napięty wówczas delikatnie zacznij ugniatać go palcami aż poczujesz, że stał się miękki i zrelaksowany.
W spiętych miejscach rób kciukami drobne okręgi.
7
Masuj swojego partnera przez około godzinę do półtorej. Staraj się zmieniać masowane miejsce. Zbyt długie masowanie, głaskanie czy uciskanie w jednym miejscu nie sprawia przyjemności - jest wręcz irytujące.
8
Jak już skończysz masaż pozwól swojemu partnerowi odpocząć w samotności przez kilka minut zanim będzie musiał się podnieść. Jest to bardzo ważna chwila dla regeneracji organizmu i odpoczynku.
9
Powiedz swojemu chłopakowi, że musi wypić dużo wody. Mięśnie będą teraz zmęczone tak jak po ćwiczeniach fizycznych i potrzebują płynów, aby się zregenerować.
Wskazówki
  • Jeśli nie masz olejku do masażu możesz użyć oleju roślinnego, z oliwek itd.
  • Nigdy nie uciskaj kręgosłupa. Najlepiej w ogóle go omijaj i nie dotykaj. Masowane powinny być wyłącznie mięśnie.
Oceń 
 4.8/5 (303 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Prawdziwy drań - 2012-04-17
I tak masaż do niczego wie to każdy kto kiedyś się go uczył albo uczy chcecie robić masaż swojemu facetowi? to chociaż idźcie na kurs ktory was nauczy jedynie właśnie robić ruchy ale to i tak wystarczy by było miło. A najlepiej to w ogóle zróbcie mu masaż jaki każdy facet lubi najbardziej :D tak ten ustami. ehehe
facet - 2011-11-30
Generalnie, to osoba pisząca te brednie nie zna facetów za grosz i napisała to z punktu widzenia kobiety.
Po pierwsze najcudowniejszy masaż dla faceta zaczyna się od słów:

1. Rozbierz swojego chłopaka i poproś aby położył się na plecach. Nie zmuszaj go aby cały się rozbierał gdyż rozbierasz go sama, więc ty decydujesz. Wystarczy od pasa w dół. I wiedz, że nic nie działa na facet tak jak fakt, że kobieta decyduje i wymusza to co chce.
2. Zrób wszystko tak aby on odniósł wrażenie, ze największą miłością Twojego życia jest jego masowana część. Masowana a nie obcierana.
3. Powiedz mu, że jeżeli za bardzo mu się spodoba masaż i usatysfakcjonuje go w ciągu pierwszych pięciu minut, on będzie musiał spełniać każde twoje życzenie przez cały dzień. Dlaczego masz mu tak powiedzieć? Zastanów się.

Konieć instrukcji na najcudowniejszy masaż jaki można dać mężczyźnie.
ania - 2010-12-27
hej , hej ! ale tu nie pisze ze trzeba uciskac kregoslup, a zeby masowac miesnie wzdluz kregoslupa !!
nauczcie sie czytac zamiast krytykowac. !
monisia - 2010-08-28
no pewnie, chcecie wystraszyć chłopaka??? to użyjcie rady tego kto wgl pisał ye wskazówki ja się pdpisuję pod powyzszym komentarzem :) pzdr
Madzik - 2009-08-12
Dagome - ty chyba też nie wiesz co piszesz. To jest oczywiste, że kręgosłupa się nie uciska - NIGDY. Uciska się mięśnie obok kręgosłupa a nie sam kręgosłup... Nie chciałabym być twoją klientką :)
Dagome - 2009-05-03
Kto to wogóle napisał??? przecież takim podkładaniem poduszek, i masażem na miekkim łóżku można więcej szkody jak pożytku zrobic... co nie uciskaj kręgosłupa? no na poduszkach to napewno nie, ale w profesjonalnym masażu uciski są jak najbardziej wskazane masaż składa się z kilku czynników, głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, oklepywanie, uciskanie, wibracja, i znów głaskanie, nie mając pojęcia o masażu, nie dawajcie takich wskazówek...
Delikatny masaż piersi z użyciem specjalnego produktu może przynieść korzyści dla każdej kobiety, na przykład...
Jak zrobić sobie masaż piersi?
Delikatny masaż piersi z użyciem specjalnego produktu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub